FJÆRATUR OG HJEMMEKOZ

Ble en annerledes ettermiddag og kveld på meg, i dag. Hadde egentlig tenkt å ta med meg alt av pikkpakk og dra ut for å lage meg middag..men kroppen streika. For det første begynte jeg å bli ganske trøtt, etter ei søvnløs natt. Og så var korsryggen super-grinete på meg, etter all bæringa..og på toppen av alt, har jeg begynt å få betennelse i ene kneet.

Så da var det å inngå et kompromiss – for luft MÅTTE jeg ha.

Dermed ble dagen som følger..først dro jeg ut og fant meg ei fjæra, og spankulerte litt rundt og tok bilder. De ble ikke gode, akkurat – men det viktigste her, var å få lufta hodet litt.

Ikke alt som hører hjemme i fjæra da, men….

Etter ei god time med tusling, begynte hodet å komme sånn passelig til seg selv – så da satte jeg nesten hjemover igjen. 

Neste del av avtalen jeg inngikk med meg selv, var at jeg SKULLE lage meg middag, selv om guttungen var borte..uten mat og drikke, vet dere..hehe..
Så jeg fræsa meg litt bacon og løk, og slengte i hop litt potetmos..og så tok jeg maten med meg UT..for det var nemlig siste del av avtalen. 
Selv om jeg ikke fikk laga maten ute på bål/primus, var det ingen ting i veien for at jeg ikke kunne spise den i frisk luft..så det, så 😉

Så jeg rigga meg til med hagebord og stol, og satt å kosa meg i kveldssola til den forsvant bak fjellene litt etter klokka 21..
Deretter subba jeg meg inn, tente litt lys, fylte noe godt både i skål og beger, slengte føtter´n oppunder meg i sofa – og bare moillkosa meg resten av kvelden =D

#blogg #hverdagsliv #natur #hav #fjæra #skjell #rekreasjon #tenker #problemløsing #middag #sol #kveldssol #helg #helgekos #godteri #vin #lys #stearinlys

11 kommentarer

Siste innlegg