YOU GO GIRL!!

Da skriver vi 1.juni, og selv om jeg våkna til skjitvær og det fremdeles snør her, er jeg temmelig fornøyd tross alt. Fornøyd fordi jeg mentalt overlevde den måneden vi nå har vinka farvel til. Nå er dessverre de fleste av oss laga sånn at vi henger oss opp i ting som har skjedd, selv om vi prøver å la være..hjernen er jo aktiv enten man vil eller ikke, hehe. Men jeg har bestemt meg for å jobbe knallhardt for å ikke henge meg så mye opp i det negative fra fortida, uansett om det var i går, forrige uke eller forrige måned eller år..gjort er gjort og spist er spist, for å si det sånn. Nei jeg har bestemt meg for at når jeg likevel er “dømt” til å være en som tenker og grubler til enhver tid, akter jeg å gjøre mitt ytterste for å holde fokus på og tenke på de positive sidene av fortida. Så i stedet for å gorre meg ned i sjølmedlidenhet for alle de gangene jeg ikke kom i mål med det jeg hadde planlagt, akter jeg å hente frem minner om de positive utfallene som har vært. Som at ja, jeg overspiste sykt mye i mai MEN jeg vil ha fokus på at jeg hadde tross alt mange gode dager der jeg ikke stappa kroppen full av unødvendige ting OG jeg starta hver dag med å være sunnheta sjøl. Det er positivt, det. Og ja, jeg hadde mange dager der energien og psyken nekta meg å gå utenfor døra MEN jeg vil ha fokus på de dagene da jeg vant over kropp og sjel, og var ute i frisk luft og kosa meg med alt fra natur og bål, til sosialt samvær med både guttungen og venner. Det er jo sabla positivt!! Og på toppen av det hele klarte jeg begge hovedmålene mine for mai – flytte til byen og starte på trening igjen. Så yeppz, det er en snøfylt 1.juni, men jeg er fornøyd fordi jeg gleder meg til å se hvor mye positivt jeg klarer å få til denna måneden. Har faktisk starta godt, for i dag har jeg allerede vært på trening. Yezzzzz!!! You go girl, si bærre æ.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

6 kommentarer
    1. Super start på en ny måned 😃 Dette må jo bli bra.
      Håper været hos dere der oppe skjønner hvilken måned vi har kommet til så fort som mulig 🫠
      Ha en flottere dag 🥰

      1. Joda, er rimelig fornøyd med den nye måneden så langt 😊
        Ja det været, ja..bare å krysse fingre og tær og håpe det beste 🤞😊
        Takk for det 🥰 og en riktig flottersfin dag videre til deg.

    2. Ikke enkelt å ikke tenke på ting som har vært, og spesielt de negative tingene, men som det så prøver jeg så godt jeg kan å ikke tenke videre om de tankene dukker opp. Men enkelt er det ikke 😉
      Du er flink som har kommet i gang med trening igjen. Gjør godt det hvis kroppen svarer positivt 🙂
      Nyt dagen, snø eller ei 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg