TIL ARRANGØRENE OG ALLE PÅ BLOGGTREFFENE

Regner med at de aller fleste som leser blogg har fått det med seg, så det er vel ingen tvil om at det har vært bloggtreff i helga både i Trondheim og Drammen. Jeg syns det er kjipt at jeg ikke kom meg på noen av de, men sånn er livet.

Jeg har virkelig prøvd å få med meg alt som skjedde – sett fra alle deltakernes synsvinkler. Trur aldri jeg har lest så mange blogger på ei helg som jeg har gjort nå. Jeg starta med å kommentere, men innså snart at jeg hadde ikke energi til å komme meg en vettug kommentar på hvert innlegg til hver eneste en. Jeg er nemlig ikke en sånn person som vanligvis skriver i enstavelsesord og gjentar meg sjøl bare for å få kommentert. Da lar jeg heller være.

Og med det i tankene laga jeg da detta innlegget for å gi en gedigen KUDOS til alle sammen.

Både til pådriverne og arrangørene av treffene, Bunny i Drammen og Kariengesvik i Trondheim. Det ser virkelig ut til at dere “naila” detta, hver på sin måte. Og til alle sammen som deltok på festlighetene, tusen takk for masse flotte innlegg og bilder. Det så rett og slett supertrivelig ut 🤩

8 kommentarer
    1. Tusen takk for flotte ord, og så hyggelig at du har fulgt oss på sidelinjen! Det kommer nye anledninger til bloggtreff fremover det er jeg helt sikker på, for dette må gjentas! Nyt dagen 🙂

    2. Det var kjempekoselig å delta på bloggtreffet i helgen 😊 Ikke minst superkoselig å få bli kjent med folk man bare har hatt kontakt med via et nicknavn og et bilde på blogg. Nå fikk vi nye personer inn i livene våre ❤😊

      Det var kjempeflott at Bunny ordnet en treff i Drammen, og det var tydelig at de også koste seg sammen ❤😊 Dessverre er det jo en gang slik at noen ganger passer det og andre ikke.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Så hyggelig som det faktisk var, så ble nok dette bare et engangsarrangement for min del. Lumske dikt og utidige kommentarer er det liksom nok av her inne for min del. Men rakk for kudos 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg