THE WALL

Jeg skal IKKE påberope meg at mitt arbeid er i nærheita av å være like bra som Pink Floyd´s “the WALL”..

…men hey..æ har gjort mitt beste – og ALT er bedre enn sånn som det så ut da jeg flytta inn her (se forrige innlegg)..og nåååå er jeg endelig ferdig med den sabla veggen..wohoooo!!

Har ikke gidda å dekorere noe særlig enda..av flere grunner.. For det første skal jo advents- og julestæsj opp nå i løpet av helga..og for det andre, så skal juletreet stå mot den veggen – så da vil jeg vente til utpå nyåret før jeg bestemmer meg for hvilke bilder som skal opp hvor.

Men..fungerer jo egentlig greit UTEN så mye bilder også, da..

Og så vil jeg bare vise dere hva jeg laga i går ettermiddag..
Jeg hadde en gammel glassbolle/vase/tingetang som jeg arva etter ei venninne for ei god stund sida.
Den var jo ikke akkurat blitt vakrere med tiden, for gulldekoren som var oppe langs kanten var nesten borte. Akkurat DET plaga ikke meg, da jeg er mer sølv enn gull..

I alle fall så fant jeg ut at jeg skulle prøve å dekorere den med ei kalkpenn..eller glasstavle-penn..(veit egentlig ikke forskjellen, men det er da penner som gir skrift du kan tørke bort easy-peasy etter at det den er tørr..)

Så først forsvant den gullkant-wannabe´en..

..og sliiiiik ble resultatet 😁 (ok..alt av gull ble visst ikkje borte likevel 🤔)

Tru mæ – æ er alt i full gang med å dekorere vinduan mine med den..

…resten får dåkker se i et seinere innlegg, når adventa er heilt på plass her 😉

 

8 kommentarer
    1. Helt ærlig, så syntes jeg faktisk veggen din ble finere jeg 🥰
      Jeg har dessverre alt for mye bilder på veggene, og når jeg endelig får malt i stua så veldig mange av dem vekk. Trenger ikke å ha hele familien på veggen… Bedre med noen andre velvalgte bilder 😉

      1. Tusen takk for det 🙂 Vel joda – egentlig gjør vel huseiere sånt – men her i blokka er det et såkalt “billigblokk”, hvor vi får leie veldig billig og uten innskudd – men må selv fikse på sånne ting. Og det syns jeg er veldig greit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg