STOLT AV MÆ SJØL

Det er ikke ofte at jeg dunker meg selv på brystkassa og brøler i seiersrus, eller peiver med armene for å få “se ka æ klare” oppmerksomhet.. Men akkurat nå er jeg faktisk en smule stolt av meg selv.

Jeg elsker jo å ta bilder, men har liksom aldri fått meg til å gjøre noe særlig ut av det..SÅ stor tru på egne talenter, har jeg ikke hatt. Men for ikke fullt ei uka siden, fant jeg ut at jeg skulle melde meg inn på ei fotoside, som har haugevis av utfordringer/konkurranser gående hver eneste dag..og hvor man da får diverse “Achievements” – påskjønnelser for hvor høyt opp man kommer med antall stemmer på hver konkurranse.. Dessuten avanserer man i nivåer..og starter som “Newbie”..og YEEEEEY..på den bittelille uka jeg har sendt inn bilder, har jeg steget raskt i gradene, og er i dag på “Advanced”..og trenger nå kun 5 Elite-nivåer til, før jeg kryper enda et hakk opp..

Bare seeee 😁😁

Så ja..æ e bittelitt stolt av mæ sjøl nu 😁

Blir litt vél drøyt å legge ut alle bildene jeg har fått stemmer på..men legger ved noen av topp-bildene ❤️

 

6 kommentarer

Siste innlegg