SÅNN ER DET MED DEN SAKEN!

God tirsdag alle dåkker finingan der ute 🥰
Må bare få si at jeg er mektig imponert over alle som tenker på meg for tida, for jeg har fått mange flotte meldinger både her på bloggen og på privaten, og det setter jeg SÅ utrulig stor pris på.

Nå er det jo ca 1 uke igjen til jeg må være ute fra leiligheta her, og siden jeg har kjørt vekk møblene på lagring er det faktisk en del folk som nå lurer på hvor jeg har tenkt å gjøre av meg frem til camper´n er ferdig..
Vel – jeg har tenkt å være her i leiligheta stort sett helt frem til siste dag.. for det er ikke helt tomt her enda. Noen ting skal kastes.. og noen ting skal på lagring her i byen.. så jeg har både stol og kaffebord til mårraritualet mitt..

..og kan virkelig slappe av med beina til værs om jeg ønsker det. ( ..ja..æ har påskepysjen på 😉)

Koselig med blomsten min som har overlevd et par flyttesjau allerede – og som nå skal bo hos guttungen.

Madrassen skal kuttes litt i lengda og bli seng i camper´n – og siden jeg liker å ligge hardt, sover jeg godt som bare det. I dag våkna jeg faktisk ikke før 6.30… wohoooo!

Ellers har jeg det jeg trenger (les: kaffetrakter og mikroen) frem til de tingene også blir kjørt på lagring – og etter andre natta her nå, ser jeg at detta er bærre lekkert.
Og når det blir tid for at jeg MÅ ut herifra, har jeg tilbud om å få campe både hos brorsan og go´venninna.. så yeppz… sånn er det med den saken 😉

 

 

11 kommentarer
    1. du greier deg helt fint ,tviler overhode ikke på det,og sånn bodde jeg også rett før jeg flyttet sammen med han jeg fortsatt er gift med i dag ,da jeg fikk venninnebesøk la jeg kaffeduken på gulvet og så satt vi på gulvet rundt duken og hadde det veldig hyggelig :=)

    2. Det blir jo nesten som å være på camping allerede det 🙂
      Er det noen som klarer seg med lite, så er det ihvertfall deg ☺️
      Du er ikke materialistisk av deg, og bare du har bil og natur rundt deg, så har du det bra har jeg forstått. 😀
      Jeg hadde ikke klart det. Ikke fordi jeg trenger så mange ting, men jeg må ha luft rundt meg inne, og sanitærforhold som er komfortable. ☺️ Er veldig spent på å se bilen ferdig. Håper du får til alt slik du ønsker. Skal lese meg opp hos deg etterhvert 🙂 God klem ❤️

      1. Ja ikke sant 😊
        Tusen takk for gode ord.. og du har helt rett, jeg trenger ikke mye for å ha det bra. Men har full forståelse at andre vil ha litt mer komfort enn det jeg tar til takke med 😊
        Gleder meg også til å se den ferdig, og til nå ser det veldig bra ut. Koselig at du følger med på ferden 🥰 Klemsiklemz

    3. Jeg er den som må ha mye greier rundt meg, hehe….Det er meg! Greier ikke kvitte meg med så mye, og masse som roper på meg der ute i butikker og markeder! Men liker natur også, men er veldig splittet person der..!
      Håper hver dag at det kommer masse bybilder fra Harstad på bloggen din! Hehe…Men ser dårlig ut! Klemz…

      1. Man er jo forskjellig, og takk for det 🥰
        Hmm..veit du – én dag skal jeg faktisk lage et bybilde-innlegg herifra, til ære for deg 😉❤
        Håper du får en riktig flottersfin kveld. Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg