PLIKTENE FÅR VENTE

God mårra og god lørdag alle sammen. I dag fant jeg ut at alt av huslige sysler og andre”plikter” får værsågod vente. Så jeg sneik meg avgårde et par mil med bilen,  hoppa i turskoene, heiv sekken på ryggen og traska avsted.

Og i skrivende stund sitter jeg faktisk i nesten 490 meters høyde og nyter livet..og litt mat & kaffe.

Som dere ser har jeg 10-på topp-boka. IKKE fordi jeg absolutt må gå for å få koder, men fordi det bestandig er i allefall ET turmål inni der hvor jeg ikke har vært.. så jeg kjøper bøkene på grunn av kartene. Her jeg er nå – Keipen sør – har jeg vært så mange ganger at jeg kan nesten gå i blinde.

Det er både Keipen sør og Keipen nord..og sistnevnte skal jeg tusle meg bort på bare jeg er ferdig å pause. Det geniale med Keipen er at det er en veldig kort bit å gå opp fra parkeringsplassen, men har en fantastisk utsikt på toppen. Og de aller, aller fleste som ikke sitter i rullestol eller bruker rullator burde komme seg opp på i allefall en av toppene dersom de tar tida til hjelp.

Er vel ikke så veldig mye å si, annet enn: Se så vakkert.

Tenker det blir et eget innlegg fra Keipen nord seinere i dag.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg