NO BÆR DET STRAKA VEGEN..

God mårra alle sammen..i skrivende stund er klokka ca 10.15 og jeg har vært i kjøringa i 3 timer alt… temmelig nøyaktig, faktisk. Jeg veit nemlig at sola kom over åskammen hos søstersen 07.14 – og da knipsa jeg detta bildet før jeg satte meg bak rattet med kurs nordover – bare med et lite avbrekk på Kirkenær for å fylle diesel..

Og nå ca 3 timer etterpå har jeg et ministopp på Stai for å tanke opp kaffekopp og spise meg litt medbrakt niste, før jeg suser videre – straka vegen oppover.

Jeg har faktisk noe jeg må rekke i nord, men det forteller jeg om seinere. Nå akter jeg å prioritere kjøringa, og så heller prøve å være flink og hive ut noen øyeblikksinnlegg etter hvert som jeg pauser oppover landet.

Ha en riktig flottersfin lørdag ❤️ CU L8R

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg