NÆMMEN HELLEDUSSAN, DA..

I går mens jeg sto ute og nøt det gode været mens jeg venta på at guttungen skulle komme og plukke meg opp, kom en av de andre leieboerne ned for å lufte fuglene sine.

Yeppz.. kar´n hadde begge pip-pip´ene i bånd så han kunne ta det med og la de få kose seg litt ute i det fri, uten at de stakk av.

Helledussan da, sååå fine 🤩

Jeg veit jo at denna fyren har hatt fugler lenge, for jeg husker hvor fortvilt han var over hvor han skulle gjøre av de da det var brann i blokka her i fjor. Heldigvis ordna nå det seg, da.
Det var ikke mange ordene jeg fikk utveksla med veken eieren eller fuglene, og fikk aller nådigs lov av den gule til å kose litt med den – men den andre var mer opptatt med å klatre rundt på eieren og hakke litt på seletøyet, hehe. Og stort mer rakk jeg ikke, før skyssen var der og jeg måtte løpe. Men et koselig lyspunkt i dagen var det så absolutt.

15 kommentarer

Siste innlegg