KLAR – FERDIG – JOBB!!

Oh hildrande duh for en herlig dag det har vært i dag. Etter frokost kjente jeg på skrotten at formen var veldig grei, så jeg bestemte meg for at NÅ var tida inne for å begynne på prosjektet med å snekre meg hybel..så her var det bare å brette opp ermene og sette i gang. Klar – ferdig – jobb!!

Det første jeg gjorde var å hente frem et par av de tingene jeg tok vare på da camper’n rauk. Ei stor trekasse (som det hører lokk til) og sengebunnen.

Sengebunnen demontere jeg totalt fordi jeg ville ha de bordene som tellene er festa på, til å ligge med bredeste sida ned. Deretter saga jeg noen centimeter av 3 av sidene på kassen.

Den kassen skal nå være kombinert “kleskap” og støtte for det som skal være seng. Og ja, fritidsbatteriet er på plass. Det hjalp brorsan meg med før jeg dro fra byen sist, så nå er det bare for meg å koble opp lys og lademulighet til telefonen etter hvert.

Så var det bare å begynne å snekre… eller rettere sagt skru. I forgrunnen er lokket til den kassen – og det skal få gjøre funksjon som “bærevegg” til senga.

Litt uheldig er det lov å være…

Og etter noen timers jobbing er senga – det viktigste med hele hybelen klart. Jeg måtte bygge litt på bæreveggen (lokket) i høyden så ikke senga skulle bli skjeiv, men nå står alt godt forankra – og jeg har masse lagringsplass under.

Veit ikke om dere ser “klesskapet”under vinduet? Om dere lurer på hvordan jeg skal få tak i klærne mine, er det bare å løfte madrassen og vri to av tellebordene til sides. Det samme gjelder for å komme til fritidsbatteriet.

Så jeg er virkelig superfornøyd med meg sjøl. I tillegg har det vært et fantastisk vær i hele dag, så da ble det utelunsj med bålkaffe. Fantastisk!

Men nå har jeg karra meg inn igjen og fått i meg litt mer mat. Og gjett om jeg var skjitheldig, da…hadde akkurat pakka sammen verktøy og kommet meg innomhus, så begynte det å sne. Må skynde meg å si at det stoppa kjapt igjen, og nå er det helt ok vær igjen.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld alle sammen ❤️

Ligger en ny TikTok ute HER

7 kommentarer

Siste innlegg