HOBBYTING for stille dager.

I et innlegg i går – dagens plan(er)– sa jeg at jeg skulle begynne å leite litt rund for å finne frem noe jeg kan sysle med på hobbybasis, for å få tida til å gå når det er lange og stille dager rundt meg.

Jeg har absolutt null, nix & nada av hobbyartikler lenger, utenom en limpistol.. men jeg liker jo hobbyer av ymse slag, så det første som ble dratt frem var DSLR-kameraet mitt og fotobøkene – så nå skal jeg ta et oppfriskningskurs for meg sjøl.

Har tatt en del fotokurs tidligere, bl.a et engelsk nettkurs, men ting forsvinner dessverre raskt i glemmeboka når man ikke holder det ved like.

Så yeppz..fotostudier står på planen fremover.

Deretter har jeg vært å leita frem ei mini-fargebok og noen gamle tusjer som jeg fant i ei skuffe.. samt den ene sudoku-boka mi. Elsker jo sånt, og kjenner at nå er det ei stund sia sist – så hode”bry”, here I come, hihi.

Ellers blir det nok litt mer dypdykking i de garnrestene jeg har, for å se om jeg kanskje finner på noe lurt..så ja, skal vel egentlig ikke bli fri for noe å gjøre sånn med én gang, tenker jeg 😉

6 kommentarer
    1. Etter at jeg oppgraderte til iPhone for noen år siden, har jeg brukt fotoapparat mindre og mindre. Jeg gikk på et fotokurs hos NG fotografen Roger Brendhagen for noen år siden, men har glemt omtrent alt sammen. Så denne dama hadde trengt å gå et oppfriskningskurs selv. Nå går det for det meste i strikking og hekling her på hobby-basis, men jeg kan nok dra fram Johanna Basford fargebøkene og sitte noen timer også 😉
      Håper du får en fin onsdag 🥰

      1. Det er jo akkurat sånn det er blitt hos meg også.. mobilkamera er jo så himla bra. Men det er jo morsomt å kunne ta styringa sjøl over innstillingene, så litt oppfrisking kan jo være greit for meg i alle fall.
        Og fargebøker er jo både morsomt og koselig 😊
        Takk det samme, du 💖

    2. Se der ja, her har du gode planer….Ble kreativ bare jeg kikket inn jeg….det begynte å klø i fingrene…
      Man finner lykke i slikt for man glemmer tid og stund rundt seg…da kommer lykkefølelsen frem…🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg