GLARHÅLKE & RYGGHAILL

Dagen i dag, altså… veit ikke helt hva jeg skal tenke. Jeg kjørt jo videre nordover etter frokosten i dag, og har egentlig hatt en fin dag. Kjørt på svenske veier og hørt på Abba. Har til og med stoppa for å lage meg en skikkelig lunsj, så joda – livet har vært godt i dag.

Men så er det nå engang sånn at ting skjer. Jeg var max uheldig da jeg skulle gå ut av camper’n etter lunsjen, for da jeg tråkka ned på trappestigen min, var det tydeligvis glarhålka akkurat der jeg hadde satt den – og svusj, der seila den vekk under foten min. Heldigvis har jeg god balanse og klarte å hoppe av den og ta meg inn så jeg ikke datt. Men fysj for et rygghaill jeg har akkurat nå. Pluss at foten som var på trappa da den seila, har fått seg en solid muskelstrekk i låret. Og ikke for å syte, men selvfølgelig var det høyrefoten så jeg merka det godt da jeg kjørte videre. Så nå får den hvile litt før jeg skal prøve å lage meg litt middag.

Deretter blir jeg nok å innta horisontalen i senga. Ser for meg at både rygg og lår hviler best da.

Ha en trivelig ettermiddag da, folkens ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg