GÅRDAGEN MERKES PÅ KROPPEN

Fredag.. igjen! Syns faktisk denna siste uka har rast avsted – og det er jeg faktisk veldig takknemlig for, fordi det betyr at jeg har hatt litt å fylle dagene med. Normalt sett er jeg temmelig mårrafrisk og klar til å sprette rundt ganske kjapt etter at jeg begynner å fylle på med koffein, men i dag er jeg ekstremt tungrodd og trøtt i trynet.

Dere har kanskje fått med dere at jeg var på roadtrip nedover Lofoten sammen med brorsan i går? Det var en fantastisk dag i alle fall for min del, og jeg brukte 14,5 time fra jeg kjørte hjemmefra i går mårres til jeg var hjemme igjen i går kveld. Det merkes på kroppen i dag..og på kvaliteten på nattesøvnen for å si det sånn, noe som da gjør at jeg i skrivende stund halvveis ligger som en slapp potetsekk i stolen og bare bøtter innpå med kaffe.

Meeeen… optimismen lenge leve..detta blir en flottersfin dag.. skal bare årelate meg sjøl først og få koffeinen i blodomløpet, haha.

Ha en riktig fin dag da, alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

4 kommentarer
    1. Litt trøtt i tryne selv jeg og litt blodskutte øyne etter for lite søvn. Årsaken her er at jeg bala med feber i natt og ikke fikk sove. Vi får drikke kaffe og nyte dagen allikevel, kan hende den ikke blir så ille 🥰 Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg