FORBASKA SVERRHAU!!!

Da var det på tide med ei ny, lita oppdatering. Jeg har kjørt stort sett i ett, og er akkurat nå i Folldal. Jeg SKULLE kjøre Østerdalen via Tynset og opp, men…. dåkker veit nu mæ, hehe

Som dere ser så har jeg vært og shoppa VANN av alle ting.

Jada, det forbaska sverrhauet slår til igjen, og klarte å glemme vanndunken hos søstersen. Jeg har en sammenleggbar dunk som reserve, men fra jeg oppdaga fadesen og til nå har jeg ikke funnet en eneste bensinstasjon som har ferskt vann jeg kan tappe. Avstengt pga kulde. Og ingen kunne tilby at de kunne tappe vann til meg fra kjøkkenet.. Service mæ en viss plass!! Men skitt au, ingen grunn til surking. Selv om jeg kan tine snø til kaffevann er det kjekt å slippe å bale med det om mårran i tilfelle det snør, så jeg kosta på meg en dunk med vann bare sånn atte derfor.

Yeppz, da er det på tide og surre videre. Slenger med et bilde av stor-elgen i Stor-Elvdal også. Hadde nemlig et mikroskopisk stopp der til ære for følgerne mine på TikTok og Snap.

 

6 kommentarer
    1. Næmmen !
      I alle dager!
      Jeg trodde det var en selvfølge å fylle i vann til de som trenger det.😱
      Jeg pleier å ha isbiter i til de som ønsker det også.👌🏻
      Ha en fin kjøretur videre!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg