FEIL TIDSSONE

Mårn der, folkens.. nå er det på tide med dagens første kaffekopp for Yours Truly.

Skal innrømme at jeg følte meg ikke særlig høy i hatten i går, men fikk faktisk laga meg litt varmt til kvelds..og dermed er alt av rester i divere poser og pakker oppspist.

Jeg veit som sagt ikke hvorfor jeg føler meg litt nede nå…bare rett og slett sliten i hauet.. men joda, har nok grubla litt for mye i det siste, ja..

Men i dag føles ting litt bedre, og tenke seg til, klokka viste over 8 når jeg slo opp auan. Så jeg kom meg ut av senga og tusla min vanlige mårrarunde på verdens største bad – som forresten var temmelig rått & vått i dag..

Etter ei stund ute i det fri begynte kaffetørsten å gjøre seg gjeldende – ikke rart når klokka begynte å nærme seg 9…og det var da det slo meg…haha..jeg var i feil tidssone. Jeg har jo campa tett opp til finskegrensa i natt, så klokka viser nå deres tid, ikke den norske. Så egentlig våkna jeg 7 – men hey, det er jo fantastisk det også, da.

Ha en flottersfin tirsdag – nå skal jeg bælme koffein og få i meg litt frokost etter hvert 😊

4 kommentarer
    1. Godt å få sove lenge i blant, når man ellers er oppe ganske tidlig. Selv var jeg oppe før 7 i dag, og var lys våken. Godt å høre at hode er mer på plass i dag 🥰 Håper du får en fortsatt fin tirsdag, masse klemmer 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg