ET MUST I FØRJULSTIDA

For meg er nystekt julebrød med meierismør et stort must nå mens jeg venter på jula.

Og har jeg brunost eller/og kjøttrull å ha på, er lykken komplett.

Som regel bruker jeg å bake 3 brød etter at jeg er ferdig med småkakene, og i dag lånte jeg kjøkkenet til go’venninna og holdt tradisjonen min i hevd. Ett til meg, ett til guttungen og ett til kjærringa til han som er far til guttungen.

Om noen som ikke har fulgt meg så veldig lenge her inne lurer, så har jeg da et fantastisk forhold til exen min og kjærringa hans. Vi hjelper hverandre når vi kan.

I dag blir det ikke noen middagslaging her.  Og da jeg har litt planer for helga, er nok kjøkkentjenesten min i denna heimen over for denna gangen.

Hva de planene går ut på? Du får vente å se 😉

20 kommentarer

Siste innlegg