DANSE VINTEREN INN…eller UT??

Ok..i det forrige innlegget mitt – der jeg følte jeg hadde den beste lunsjen EVER, lovde jeg at jeg skulle fortelle om den siste av de to planene jeg hadde for dagen..
Jo altså – bloggeren Frodith er ei dame som inspirerer til så mye..og ett av de seneste sprellene hennes, var å “utfordre” til å få på seg kjole og danse inn vinteren..det kan du lese om HER
OK..den utfordinga tar æ..men jeg liker ikke vinteren – så jeg satser heller på at min vanvittige kjoledans skremmer hele vinteren så den forsvinner – så æ danse vinteren UT.. i snykov & vind, haha

OMG!!!!!!!!!
Starta SÅ tøff i trynet, med hestehale og heile pakka..men den forsvant fort, for den ble seende heilt vill ut når jeg løp att og frem i snøen for å trykke på utløser’n på kamera.

Yeppz..trynefaktor 14B obligatorisk når man blir bombardert med iltre, piskende snøkorn..

Men steike ta – utrulig hærlig og befriende – anbefales på det sterkeste

Please…ikkje landsforvis mæ nu 🙈🤣🤣🤣

 

13 kommentarer

Siste innlegg