DA VAR Æ I MÅL..

Jadda..da var jeg trygt parkert hos søstersen – og den værste gjensyns-skravlinga er unnagjort. Steike ta, d va godt å se førkja igjen ❤️
Og som jeg lovde, skal jeg gi ei lita oppdatering om siste dagen min på veien (for denna gangen)
Hadde jo funnet en plass i går ettermiddag, som så veldig grei ut med tanke på den utedoen. Meeen..ombestemte meg rimelig kjapt da det kom noen skigåre som “bølla” på meg. Hehe, neida..de hverken snakka til meg eller (knapt nok) så på meg. Men seriøst..jeg hadde stilt meg helt bakerst, inni et hjørne som var lengst unna der skiløypa starta..og den parkeringa tok sikkert 30 biler..men yeppz…hvor tror du de folkan parkerte? Mhmm…rett ved siden av meg, hehe

Og det gadd jeg da ikke, for gudane veit hva jeg kunne risikere å våkne opp til.. så jeg kjørte videre..heldigvis..for da kom jeg etter hvert rett på dette nydelige stedet, rett i nærheten av Hodalen (fant æ ut etter intens gransking på Google Maps)

.. og der jeg fikk være heilt aleina..og hadde en ENORM utedass heilt for mæ sjøl, tji-hi😉

Etter frokost som jeg tok ute på en bar flekk i det flotte terrenget (bare måtte legge ved et bilde)

.. tok jeg fatt på de siste time med kjøring som gjensto før jeg var fremme hos søstersen.

Ikke tvil om at jeg begynner å nærme meg..ikke antydning til de høye, ruvende fjella jeg har rundt meg oppe i nord.

Gleda meg SÅ til å komme frem, men tok meg tid til et par stopp underveis..

Dette er visstnok Galthåen i Engerdal.

Og et lite glimt av innsjøen Engeren – også i Engerdal.

Og detta er en del av Trysilelva.

Var en bitteliten tur innom et senter på Elverum for å kjøpe en “tante har savna dæ” gave til minien..og så bar det straka vegen videre..og sjekk det været som venta i det fjerne 😍

Ogsåååå var jeg fremme hos søstersen ❤️

Tru mæ når æ si at gjensynsgleden var stor fra begge sider 😉 og vi benkra oss ute i den nydelige vårdagen, og lot skravla gå til det var på tide å hente minien i barnehagen. Og han hadde tydeligvis også gleda seg til jeg skulle komme, for han halveis rasa ut av porten og bort for å gi meg en klem…nwaaah ❤️ Og han ble kjempefornøyd med gaven han fikk.

Og nå er det bare herlighet og glede og masse kos som står på programmet fremover 😊 Oh lykke! ❤️

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg