ADVENTSKOZ – 9.desember

God mårra og god fredag folkens. Yours Truly er trøtt som en dupp i dag også, for søvnen ville ikke komme. Tenker sjøl at da jeg veit at jeg reagerer på fullmånen, må jeg bare innrette meg etter det. Det er ikke hver gang jeg reagerer like sterkt, men de to siste månedene har jeg vært Sleepless in Seat… eeeh..Norge 😁

Men nok jårr nå..og over til adventskozen.

Linken til adventskozen på TikTok finner du HER

Jeg skjønner jo at ikke alle verken vil eller har tid til å være innom meg, så til eventuelle nye lesere kan dere lese HER historien om hvorfor jeg har ikke mindre enn 2 kalendere.

Men nå..først et lite silhouettebilde, som vanlig med mitt eget bilde som bakgrunn.

Så er det på tide å avsløre dagens mangel på gevinst, hihi.

Og til slutt… PAKKEEEEE!

I dag var det atter en gang fra guttungen.. spennende..

Og seee..et hengende lerret med treramme.

Æ trur jaggu glunten oppfordrer mora til å fortsette med maleprosjektan ❤️

Men én ting er i alle fall sikkert, at om æ ikkje får kun en karamell hver dag resten av adventstida, så har ikkje denna kar’n holdt sæ innafor det beløpet æ ga han, hehe.

Ha en nydeligvakker fredag alle sammen ❤️ CU L8R

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg