BARE RETT OG SLETT IKKE FLINK NOK..

..nei jeg er absolutt ikke flink nok til å være aktiv her inne. Jøss bevare, det står ikke på lysta..men jeg eeeer bare så inn i hællspretten sliten når ettermiddagen og kvelden kommer. Og det gjør det ikke noe bedre akkurat  at pc’en min tok kvelden for ei stund sia, så jeg må gjøre alt på telefonen =/

Men..her er nå et lite livstegn, da..og dagen i dag har vært som vanlig..oppe rimelig tidlig, og ut på verandaen for litt alenetid med kaffe og frokost før søstersen og minien sto opp. Deretter var det full rulle til etter lunsj – som i dag ble scones.

 

Selv om jeg er uhelbredelig kaffe-drikker, foretrekker jeg te til scones, hehe..

 

Er koselig å ha noen å lage mat til  da..men kjenner på kroppen at småbarn er jeg definitivt ferdig med…

Etter lunsj var det litt sløving mens småen sov..og så var det full fart igjen til klokka var rundt 8..og da sa huet mitt takk og farvel, hehe =P

Er jo selvfølgelig ikke for evig, dette her da..men all aktiviteten rundt meg er søkke uvant..har tross alt vært mer eller mindre aleine, ensom og forlatt i over 5 år nå..så hvor lenge det går for mitt vedkommende å ha folk og lyder rundt meg konstant, gjenstår å se..

Men – liiitt egentid blir det heldigvis tid til. Sitter mye på verandaen og nyter stillheta..og i kveld fikk jeg jaggu knipsa månen også..wiiih =D

 

Ha en flottersfin lørdagskveld da, allemann-alle..her skal det sløves som bare pokker, hehe =D

 

#uvantsituasjon #fullrulle #sliten #småbarn #egentid 

14 kommentarer
    1. Herlig, synes du er flink til å blogge jeg. Skriver langt og flotte bilder. Enig med du…småbarn er jeg ferdig med å….:-) merker det når jeg er på butikken og noe og skrikinga begynner. Haha…scones er godt da. Deilig. Slutta med egg og knekkebrød? Jeg har fått dilla på det.

    2. er koselig om du bare er innom innimellom også,bedre enn aldrig :=) jeg er glad i mine barnebarn og koser meg ilag med dem ,men å ha ansvar over mange dager tenker jeg er slitsomt for alle oss som er ferdige med småbarn selv,godt da med litt alene tid :=)

    3. Du må ikke tenke så mye på om du er aktiv her inne eller ikke..bare vær her når du har tid, og lyst…og ellers lever du livet…Kos deg med småbarn..snart er det stille igjen..hihih..HA en god kveld og nyt søndagen i morgen!

    4. solliv: Vel, takk for det..prøver i alle fall..og satser på at det blir bedre etter hvert..uten ungeskrik, hehe 😉 Og neida..knekkebrødet mitt med kaviar og egg, er fortsatt en trofast følgesvenn til mårrakaffen =D

    5. fruensvilje.blogg .no: Takker for det..og du har jo rett..noe er bedre enn ingenting =) Koser meg jo veldig med småen, da..men blir fort sliten..og tenker ds at det hadde kanskje vært annerledes om det hadde vært mitt barnebarn.. Hvem vet..i alle fall er jeg nå her så lenge jeg orker, og så koser jeg meg med alenetida når jeg kan =D

    6. Toini: Prøver jo å ikke tenke så alt for mye på det, da..men tenker heller at det blir vel mer etter hvert..når jeg er ferdig kosa med “småbarnslivet”, hehe =P Takk-takk, og en god søndag til deg =)

    7. Scones er veldig godt. Rart en ikke lager det litt oftere igrunnen … Koselige bilder. Blogging tar tid, synd vi ikke kan leve av det! 😉 For da hadde det jo ikke gjort noe om det tok mesteparten av dagen en gang. Uansett, veldig koselig når du kommer med noen livstegn og flotte bilder, selv om det ikke er hver dag. Nyt søndagen.

    8. Man blogger når det passer.. jeg hadde ikke orka å lage innlegg på telefon..alt for smått 🙂 Scones har jeg ikke spist på år og dag…men det er jo sååå godt 🙂 Vakkert og stemningsfullt himmelbilde .. Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    9. Marit: Ja det er veldig godt..men er nå ikke så flink til å lage det så ofte, jeg heller =) Ja du sier noe..hadde vært kjekt om det hadde vært ei økonomisk trygghet i å blogge..men trur ikke jeg har det som trengs for å få til det, hehe =P Takk-takk..tanken er å bli gradvis flinkere – så får vi se, da 😉 Ha en trivelig kveld videre =)

    10. annebe: Ja du har rett i det..og jeg kjenner seriøst at det ikke er så veldig kjekt å jobbe på telefonen..meeeen..det får holde for nå, og så håper at det ikke tar så alt for lang tid før jeg får meg ny laptop =) Ja scones er kjempegodt..men lager det ikke så alt for ofte, akkurat =) Takker så mye for det, og ei riktig flott, ny uke til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg