..GANSKE SÅ SKUTT..SÅ NATTA NU =D

Hei & hoppsann alle sammen..er bare innom en liten tur nå bare for å “vise trynet mitt” og si god natt til dere alle sammen.
Dagene går unna i et husj nå som søstersen har eldste barnebarnet sitt her (snart 15 mnd) Vi får i alle fall bevegd nok på oss, med den lille tassen som elsker all oppmerksomheta han får, hehe..men jeg må bare innrømme at jeg er ganske skutt når klokka bikker 20 om kvelden, og junior har lagt seg..så da blir det helst til at jeg kveiler meg sammen i stolen og strikker, leser eller glor litt på en serie..eller som i kveld – slappa litt av ute på verandaen/plattingen og testa ut mobilkamera =)
Er ganske så fornøyd med den nye telefonen..en sånn derre Huawei P20 Pro..med trippelkamera, superzooooom, ENORMT batteri, osv.osv..ja d e ikkje mååååte på stas..LOL =P

Men tja..jo..jauda..æ e rimelig fornøyd med kveldsbildan, med tanke på at det faktisk var så mørkt at jeg ikke så trærne eller noe av det jeg skulle ta bilder av =)

 

 

 

Jupp-jupp..that´s all, folks..CU L8R 😉

Nattaklemz fra mæ t dæ <3

 

 #kveld #kveldshilsen #godnatt #kveldsbilde #nattfoto #mobiltelefon 

10 kommentarer
    1. Ja det tar vel på med småtasser rundt seg….hihih..Jeg er så heldig å skal blir farmor i februar..og det blir nok stas….og en ny epoke begynner…Gratulerer med ny mobil…jeg har også huwai..men ikke den nyeste…jeg må klare meg med denne til den slutter å virke..men DA vil jeg også ha denne 20 serien…Håper natten har vært fin! Ha en god ny dag!

    2. Toini: Ja gjett om, hehe =D Men åååh så koselig at du skal bli farmor, da..blir skikkelig stas, det =) Ja den forrige telefonen min takket for seg, og da fant jeg ut at jeg ville gå for denne..nettopp pga det gode kameraet. Jeg bruker jo pr i dag kun mobil, så er litt avhengig av at den skal være bra =) Ha en riktig god kveld, nå da =)

    3. solliv: Hehe..nei kjedelig blir det så absolutt ikke 😉 Så flott da, at du også er fornøyd med telefonen..den er jo bare super, da =) Håper du får en fin kveld videre, og ei riktig god natt etter hvert =D

    4. fruensvilje.blogg .no: At det er jobb, er jaggu sant og visst..men masse kos også, da =) Takker for det..og ja, det var bekmørkt ute, så jeg er virkelig kjempefornøyd =) Ha en flottersfin kveld, nå da..og ei riktig god natt etter hvert =)

    5. Margrethe: Takk & takk for det, snuppa <3 ..er kjempefornøyd så langt..men må nok øve på innstillingene for å få det maksimalt bra 😉 Ha en superduper kveld og natt, nå da. Klemmerz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg