LESEGLEDE

En av de tingene jeg setter veeeldig stor pris på, er å lese..det er få ting som får sløve-modusen min i høygir, enn det å kravle seg opp i sofa i pysjen, med en stor kopp te, litt “tjafs” å gumle på – og ei god bok =)

Akkurat nå er jeg midt i bok to av Slottskrønikene av Santa Montefiore.

 

Jeg hadde faktisk ikke fått med meg hverken forfatteren eller serien, jeg (helt i min egen verden som jeg er..) – før jeg plutselig oppdaget bøkene i et stativ ved inngangsdøra på en butikk jeg stakk innom.

Var i manko for lesestoff, og tenkte at “hmm..vi tester de ut”..men jeg hadde jo ikke lyst å bruke 300 kroner på bøker, dersom det viste seg at jeg ikke kom til å like de..får nå være måte på sløseri også, da 😉 Så jeg starta med å kjøpe kun den første boka…hehe..hadde ikke lest mer enn et halvt kapittel, da jeg innså at dette var virkelig ei bok etter min smak – så dagen etter dro jeg tilbake og kjøpte de andre to også..og jeg simpelthen elsker det jeg har lest til nå =P

Og tenk..her om dagen kom ei venninne innom, og hadde med seg et helt plastnett med bøker til meg. Oh lykke <3
For jeg er like glad i å lese krim & science fiction, som “snørr & tåre”bøker, så nå har jeg heldigvis lesestoff ei gooood stund fremover 😉

 

Ha en flotters fredag videre, alle sammen – og god helg <3

 

#bøker #lese #leseglede #hobby #avslapping

10 kommentarer
    1. Ja jeg så på de bøkene jeg også..men to heller i fra et stativ med to for 149 kr…Men om du anbefaler disse..skal jeg se om jeg kanskje tar de neste gang…Kos deg med bøkene og ha en god ny dag!

    2. HeidiElise: Ja det er kjekt å ha noe å lese på..og jeg synes i alle fall at de bøkene er å anbefale 😉 Takk-takk, det skal jeg, vettu =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg