PRØVER IGJEN..

Heisann alle sammen..yepp..her kommer et lite livstegn fra meg igjen.

Først av alt må jeg si tusen, millioner takk for tilbakemeldingene på det forrige innlegget mitt..selv om jeg ikke fikk stabla meg sjøl nok på beina til å svare på alle kommentarene, skal dere vite at de ble lest – opptil flere ganger – og virkelig verdsatt <3

Så – de som har fulgt bloggen min stort sett fra starten av, har sikkert fått med seg at jeg har slitt en god del – lenge – og at det har bl.a gitt seg utslag i bloggginga mi. Var jo helt bestemt på at dette skulle bli en blogg KUN dedikert til natur og friluftsliv…og derfor – med alt som har foregått spesielt det siste halve året, og livet mitt har kursa seg mer og mer vekk fra å være “konstant” ute – valgte jeg å slutte med hele blogginga, da den ikke lengre kunne dreie seg om det jeg hadde tenkt i utgangspunktet.

Dessverre sliter jeg fortsatt..MEEEEEN…så har det seg nå sånn, da..jeg liker jo å skrive, og av og til kan det faktisk være godt å få satt ord på det man tenker og føler..ser liksom tingene i et annet perspektiv, da..så jeg har bestemt meg for å prøve meg så smått med bloggen igjen – og denne gangen blir det en “dagbok-blogg”..dvs.jeg blir å skrive om hva som helst – når som helst – uten å legge det presset på meg selv om at jeg MÅ skrive noe hver dag..eller at det MÅ være kun om ditt eller datt..og jeg kan heller ikke love at jeg (i første omgang) blir å klare å holde tritt med dere..blir garantert å lese bloggene jeg følger, men kan ikke love at jeg blir like flink til å kommentere..og håper dere tilgir meg for det =)

Så med det sier jeg bare “I´m ba-aaack”…og legger ved noen bilder fra en liten “kosekrok” jeg har i hagen her =)

 

 

 

 

Ha en nyyyyydelig dag videre, alle sammen <3

 

#hverdagsblogg #livetmitt #hage #kosekrok

16 kommentarer
    1. Så koselig at du er tilbake. Og flott at du tenker som du gjør nå. Bloggen skal jo være noe som gir tilskudd og energi, og ikke at den tapper eller blir et tapsprosjekt.
      Derfor gjør jeg som deg, skriver når jeg føler for det, og det som jeg synes er greit å dele.
      Kan gå mange dager imellom hvert innlegg..men sånn blir det bare 🙂
      Velkommen tilbake! Gleder meg til å følge deg videre. 🙂

    2. HeidiElise: Tusen takk for det, du =) Og du har jo helt rett i det, så nå prøver jeg å få det til å fungere for meg også 😉

    3. kjekt å se deg igjen da :=) så får du titte innom når du har ork og energi til det,jeg er litt i feriemodus og merker att jeg dabber litt av her på bloggen selv,vi reiser nordover på mandag og da er ikke jeg på blogg på 3 uker.
      Hvordan er temperaturen der nord no ? nå hvet ikke vi hvor langt nord vi kjører,vi har litt lyst til å oppleve litt rundt helgelandskysten men ingenting er bestemt,vi kjører så ser vi underveis :=)

    4. Sååå koselig! og det var godt å høre….Du må ha lykke til, og håper du får det til..det du vil… 😉 Ha en god kveld! Den kosekroken så virkelig deilig ut! med DE fjellene og DET havet….herlig!

    5. fruensvilje.blogg .no: Takk for det =) Ja den feriemodusen er nå en kjekk modus også, da..hehe =D ..vel..vi har hatt noen dager med supert vær og gode temperaturer her jeg bor..men dessverre en “sur” vind.. Men krysser nå fingrene for at dere får flott vær – uansett hvor langt nord dere bestemmer dere for å kjøre =D

    6. Toini: Takk-takk..kjekt å bli sånn satt pris på =D Ja den kosekroken er skikkelig idyllisk – og tar faktisk litt av for vær og vind i tillegg =) En riktig god kveld til deg også =D

    7. Margrethe: Takk sååå mye for det, snuppa..og vit at jeg tenker mye på deg også..hadde håpet SÅ mye å kunne treffe deg i år også – meeen..det var den svartens økonomien, da.. Men det kommer dager og år etter dette 😉 Og jaaah..den kosekroken er utrulig kjekk =) STOOORE klemmer i retur <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg