..ÅSSÅ VAR DET MANDAG IGJEN, GITT..

Sett sånn..da var det mandag igjen..og dagen starta akkurat på samme måte som ellers..med frokost..selv om jeg tok den innendørs i dag 😉

 

Har fått mange vakter fremover – og jeg truuuur jeg har nevnt det før – men fyttikatta, lissom..dagene bare flyr avgårde her. Og det er en GOD ting, for da slipper jeg å sitte å gruble på tull..og ikke minst slipper jeg å kjenne på trangen til å bare laste opp kongen og dure avsted som jeg pleier.

Planen nå, er å holde meg i ro noen måneder – for sensommeren og høsten er virkelig min tid..så skal jeg kose meg og nyte nord-Norge og de nære omgivelsene frem til da..trur jeg!! For jeg vet også, at dersom “han tykje” fyk i mæ – da er det gjort..og da kan ikke 10 ville hester holde meg tilbake…så kryss fingrer og tær,folkens..hehe =P

Og hva har jeg gjort siden sist, da?..jo..jobba..trent..spist..sove..jobba litt mer.. Men har også hatt trivelig besøk, og prøvd å jobba litt for å få en balanse mellom kosthold og trening. 
De som følger meg, vet jo at jeg sliter enormt med mat og å få i meg nok næring..og når jeg trener så mye som jeg gjør, er det ekstra viktig å få i meg ikke bare nok, men rett mat.

Så jeg har satt opp en kostholds- og treningsplan for meg selv..fordi jeg vil faktisk bygge muskler.

 

Det kan kanskje se ut som veeeldig mye kalorier her – men tru meg – dette er det jeg faktisk må få i meg i løpet av dagen, når jeg trener ganske hard styrketrening minimum 4 dager i uka..

 

Og så har jeg leita frem øvelser for å prøve å få best mulig progresjon..så nå skal jeg teste ut å trene overkropp en dag, og underkropp neste dag..ha en dags pause, og så gjenta..og her er sånn ca. det jeg har vært igjennom i dag, etter jobben 😉

 

Vet jo at jeg komme aldri til å bli noen fitness-queen..til det er jeg både for gammel – og har en “ødelagt” kropp, full av sykdommer som alle motarbeider den muskelveksten jeg ønsker. Men pokker om jeg gir meg – akter å være en verdig motstander mot meg selv, og ta over sjefsrollen..for jeg har aldri vært flinkt til godta at jeg må gi meg – mitt motto er: VISST FAEN KAN Æ!! 😉

Men nok om det..her går det sakte men sikkert mot skikkelig vår..i mårres snødde det litt..

 

..men det er bare “smeltesnø”..og vi har jo alle disse “riene” som vi veit vi må igjennom, før vinteren definitivt gir slipp.

Og i mellomtiden koser jeg meg med jobb & trening..og har det egentlig helt toppers 😉

Hadde egentlig tenkt å lese igjennom litt blogger nå i kveldingen – men skal innrømme at jeg er stup-sliten akkurat nå, så jeg tror at når jeg har fått i meg litt mer mat utmot kveldingen, er det takk & go´natt fra denna tøtta..gjeeeesp!..hehe =P

Ha en superflotters ettermiddag og kveld da, folkens..her blir det som sagt sløving på høgt plan på sofa..for i mårra er det mer jobb..og trening, hehe =P

 

#mandag #jobbdag #jobb #trening #kosthold #kostplan #treningsplan #snø 

16 kommentarer
    1. Du er jammen i siget med mat og trening nå! Så moro å få det til! Heldigvis at du koser deg med jobb og trening, da blir ting litt enklere! Mange gode klemmer <3

    2. solliv: Ja det har vist seg å fungere best for meg, i alle fall =) Takk for det – det er en kopp søstera mi lagde til meg på begynnelsen av 2000-tallet, så den tar jeg godt vare på =) Takk-takk..kos deg i mårra, du også. Klemz herifra <3

    3. Toini: Ja heldigvis, må jeg bare si..utrulig kjekt å ha noe å okkupere både tanker og dagene med =) Takk for det, og det samme til deg =)

    4. Margrethe: Yepp..går seg til nå, ser det ut..og ja..heldigvis koser jeg meg skikkelig – og slipper alt det “tullet” som hodet mitt surrer med til stadighet 😉 Klemme-klemz i retur <3

    5. dette med mat synes jeg er vanskelig,så du er lur som noterer :=) og flink til å trene er du,det gjør nok godt selv for en litt ødelagt kropp ,kroppen blir jo ikke dårligere av det.Snø ja sånn er våren for noen,i går puttet jeg noen poteter i jorda,siden jeg skal opperere fot neste uke kan jeg ikke fylle grønnsakshagen med for mye som må passes,poteter passer seg litt selv hi hi

    6. fruensvilje.blogg .no: Ja mat og det å spise rett..og nok..ER vanskelig..så jeg er glad for at det ser ut til at dette fungerer =) Og visst er det godt for kroppen..og psyken..føler meg reint deppa dersom det går for lang tid mellom hver gang jeg får trent litt.. Ja tenk så stor forskjell det er på klima..selv om vi bor i samme land. Men heldigvis..det blir bare bedre og bedre nå =) Ojda..nei med operert fot må du nok jenke deg litt med hva du putter i bakken..for stell må det jo ha. Men poteter er jo flott i så måte, da =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg