SØVN ER FOR PYSER..

…eller?
I alle fall er det nettopp det jeg er nødt til å fortelle meg selv i dag, hvis jeg skal komme meg helskinnet gjennom dagen, hehe =P

Hadde en supertrivelig klubb-kveld sammen med jentene i går. Vi er 5 stykker som møtes med 2-3 ukers mellomrom, og det er stor kose- & latter-faktor <3

 

Da det ble på tide å krype til køys, trodde jeg jo at jeg skulle få sove godt etter å ha vært såpass aktiv tidligere på dagen (det kan du lese litt om HER)
Men neeeeida..ryggen min hadde begynt å murre veldig i løpet av kvelden, og verket skikkelig da jeg sa farvel med gjengen.. Og “dumme” meg fant ut at jeg skulle ta litt av Paralgin Forten som jeg bruker som smertestillende når det virkelig røyner på..

Jaddaaaah!!..det er en grei medisin, for når den spiller på lag, tar den toppen av smertene såpass at jeg får sove rimelig godt..men spiller den ikke på lag, skjer det motsatte..joda..smertene avtar en del – men jeg blir lys våken. Og DET var det som skjedd ei natt. Ikke svarten om jeg fikk sove før det var blitt mårra, og fikk meg ca.1,5 time fra klokka 05.30 til 07.00..JIPPIIII!!
Og jeg skal om ikke så alt for lenge til nabokommunen og koke X antall liter kjøttsuppe som del av det månedsarbeidet jeg har der…yepp..dette kan bli en moro dag – så derfor messer jeg for meg selv: SØVN ER FOR PYSER =P

Da får dere ha en riktig god tirsdag da, alle sammen..som dere ser, er det ikke riktig så flott vær akkurat nå..

 

..det regner i skrivende stund, noe som egentlig er veldig bra – for da forsvinner snøen enda raskere 😉

Yupp-yupp…og nå: mer KAFFE,hehe =D

 

#søvn #søvnproblem #litesøvn #klubbkveld #triveligkveld #kveldskos #syklubb #vennegjeng #venninner #samhold

 

16 kommentarer
    1. Men nå smelter det rundt deg 🙂
      Og det blir så fint der i fjøresteinane når sola kommer frem 😀
      Veldig koselig med klubb-kveld og skrav. Vi er 7 stk som møtes en søndag i måneden sånn ca. Veldig kjekt!!
      Hehehehheehehhe og ja, sånn kan det også gå……..at man ikke får sove det spøtt………..
      Ønsker deg en god tirsdag og lykke til med arbeisdagen :_D
      klem

    2. Uffda, det der har jeg også oppleved. Smertene er vekk, men man er jo våken som et lys! Håper det likevel går supert med suppekokingen. Ha en vakker dag ! 🙂

    3. Ja sånn holder jeg på ofte også…sier til meg selv at Søvn er for pyser..eller…jeg trenger ikke mye søvn jeg….hihihi..Håper dagen blir fin, og du fr tenke på at du kan sove senere i dag…eller i kveld…eller en annen dag…hihihi…Ha en så god dag du kan!

    4. Etdiktomdagen: Ja heldigvis =) Og gjett om jeg gleder meg til alt er bart og jeg bare kan gå rett ut og nyyyyte =) Ja det er kjekt med disse kveldene..slapper liksom av på en helt annen måte enn ellers =) ..og søvnen..jada..den kommer før eller senere 😉 Takk så mye for det =D

    5. natheless: …huff..ja det er ikke greit..man blir liksom heeeelt fjern før dagen er omme.. Men joda – tror nok jeg skal klare å komme meg velberga gjennom dagen, hehe =) Tusen takk for det <3

    6. Toini: Hihi..godt vi er to som ser sånn på det..for yepp..søvnen kommer, før eller siden, tji-hiii =P Takker for det – dagen blir helt sikkert bra den..du veit “tru kan flytte fjell”..og jeg TRUR på at jeg kan få en god dag 😉

    7. Sove kan du gjøre når du blir gammel! 😉 Tenkte jeg alltid, helt til jeg aldri sov mer enn toppen tre timer hver natt, om jeg i det hele tatt sov. Det er ikke spesielt morro. Men du fikk da et flott bilde! Lykke til utover dagen. Håper du får tatt igjen søvnen den kommende natta.

    8. Jeg er enig i det sitatet. JEg sover nesten aldri lenger enn 4-5 nå om dagen…Men slokner i 21.30 tida da… så det er muligens nok 😛

    9. fruensvilje.blogg .no: ..hehe..joda..overlevde dagen i går..men jøsses, jeg sovna tidlig i går kveld =D Ha en flott dag i dag, da =D

    10. Marit: Joda..er vel litt der, jeg også..og tenker at kroppen “svimer av” når den har fått nok..og i natt har jeg sovet veldig godt..heldigvis =D Ha en nydelig onsdag =)

    11. Margrethe: ..vel..dagen gikk faktisk greit..men duuuuu så tidlig jeg sovna av i går kveld, hehe =) Ha en nydeligvakker onsdag, da..klemme-klemz <3

    12. frodith: Ikke sant? Det er faktisk ok med lite søvn..men når det blir nesten ingen ting i løpet av flere døgn, da kjennes det 😉 ..hehe..kjenner til den der også..er trøtt som en dupp og klar for senga før klokka 22 om kvelden =D

    13. solliv: Takk så mye for det =) ..og ja..sovna av veeeldig tidlig i går kveld..fikk bare i meg litt mat etter jobb, og så svima jeg av på sofa, hehe =) Og i natt har jeg sovet godt – så nå er jeg klar for en ny arbeidsdag =) Ha en flott onsdag. Klemme-klemz herifra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg