SMÅSLITEN NU

Hutte-meg-tu..i dag har jeg virkelig fått kjørt meg – av egen fri vilje, vel og merke..men kjenner nå at det er godt å få satt seg ned litt.

Etter frokost i mårres, fant jeg ut at jeg skulle ta meg en ny runde nede på treningssenteret..har jo sagt tidligere at jeg elsker å trene – særlig med vekter – men pga økonomin har det vært en veldig lang periode der jeg ikke har kunnet bruke senteret. MEN!! nå har jeg valgt å prioritere penger til det – og med armene mine som nå er gulle gode etter operasjonen, er det liksom bare å peise på..hehe =P

Men så er det jo kommet sykt mye snø i det siste – og det ser ikke ut til å gi seg heller..så det første jeg gjorde etter frokost, var å måke meg opp til bilen og fikk tatt parkeringa mi også. Deretter dro jeg ned på senteret og fikk meg ei solid treningsøkt, så musklene hylte..og da jeg kom hjem igjen, var det bare å hive seg rundt og måke enda en gang..uten at det hjalp så mye…

…for sånn ser det ut nå..så egentlig skulle jeg vært ute enda en gang i dag..blah!

 

 

Men i alle fall..etter ei treningsøkt og to runder med snømåking, fikk jeg meg litt mat i skrotten før jeg tok fatt på litt husvask og pynting til påske.
Har ikke så veldig mye sånt stæsj lenger – men jeg syns nå det ble ganske så koselig likevel, da =)

 

 

 

Og nå har jeg bestemt meg for at jeg gidder ikke mer snømåking i dag..så da er det dusjen neste, før jeg slenger beina oppunder meg i sofa og sløver resten av kvelden..barnlig som jeg er, regner jeg med det blir Harry Potter på tv, hehe =P

Ha en flottersfin mandagskveld videre, alle sammen <3

 

#vinter #snø #snømåking #trening #husvask #pynt #påske #påskepynt #sliten

12 kommentarer
    1. Så kjempekoselig pyntet da, skikkelig påske hos deg. Masse snø kom det også, huttetu, håper det ikke kommer hit….Kose deg masse med film og nyt kvelden.

    2. Må si du har trent voldsomt i dag da 😀 Både på senteret OG med måking, for det hadde nesten holdt med bare DET 🙂 Her har det også snødd litt i dag 🙂

    3. solliv: Takk for det =) Ja litt påskestæsj må man jo ha,hehe =) Uff ja, den snøen kunne jeg vært foruten – og får nå inderlig håpe at dere slipper å få noe mer snø hos dere, nå.. Takk-takk..en fin kveld til deg også =D

    4. frodith: Ja det ble litt, det gjorde det..men jeg liker jo å trene, så det går greit..bare det ikke kommer så aaaalt for mye mer snø nå,hehe =) ..åh..så dere er ikke kvitt “svineriet” der nede heller..?

    5. stavangerinmyheart: Takk for det =) ..uff ja..heldigvis er det nærmere vår enn vinter, så den forsvinner vel snart igjen, håper jeg =) Takk for det..og en fortsatt fin kveld til deg også =)

    6. Ei_heks: Tusen takk for det =) ..hehe..nei ikke i min verden..men det er vel de som syns at det er barnlig..men skitt au – de om det 😉

    7. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk for det =) Hehe..nei egentlig trenger jeg det vel ikke – men jeg er jo sååå glad i å trene, så det blir nesten som en adspredelse å kunne dra dit =) Takker i alle fall =D

    8. Måking er kjedelig – iallfall så seint på sesongen… det er mye gøyere å trene, hihi….! Lekkert pynta – jeg har også gjort det nå…. Det er kos! Prinsessa er forresten i Harstad nå i påska, sammen med prinsen sin…. ! Klemmer <3

    9. Margrethe: ..hmm..av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg denne kommentaren før nå..sorry =/ Men ja..mye mer gøy å trene =) Og takk-takk..må jo pynte litt, da =) Åh, så moro da..får håpe hun koser seg her oppe i snø-kovet =D Klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg