SNØ ER IKKE AKKURAT FAVORITTEN, MEN..

I og med at det har snødd som bare pokker her de siste dagene, har både vei og skavler økt litt i høyden..og siden jeg var borte i hele går, til langt ut mot kvelden, hadde jeg i dag nesten to døgn med snøfall som skulle måkes vekk.

Jeg er ABSOLUTT ikke glad i snø (les vinter), men når man nå først bor i et land der klimaet er som det er, kan man jo like godt gjøre det beste ut av det. Så etter frokost hyra jeg på meg og dura ut med dødsforakt i blikket, fast bestemt på at snømåkinga skulle bli dagens treningsøkt, hehe =)

Ser jo ikke SÅ ille ut heller, da 😉

 

Måka i vei, og vips var jeg på toppen. Glømte å ta bilde etter at jeg var ferdig, så jeg legger ut et bilde jeg sendte på snap i stedet =P

 

Etterpå tok jeg meg en liten økt på baksida, og fikk måket av verandaen jeg bruker å sitte på når jeg spiser frokost 😉

 

Og tenk..før klokka var 10, var jeg ferdig med “styrketreninga”, og kunne kose meg med å dra på venninnebesøk på formiddagen 🙂

Fiiiine dagen <3

#snø #snøfall #snømåking #fysiskaktiv #morgen #morgenaktivitet 

14 kommentarer
    1. snømåking er ikke min favoritt heller,men fin trening ja,du har en bakke å spa opp du også ser eg,men no går det mot slutten ,det er vår og da slipper vi snart denne snømåkingen på en stund

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja visst er det fin trening..særlig med den bakken, hehe =) Men heldigvis at det går mot bedre tider nå =D

    3. Flott økt dette, må gjøres og ikke gøy, men må ta det som en fin trening. Herlig veranda dette med den utsikten. Klart den må måkes.

    4. Så flink du er! og det ble så fint….jeg er så heldig å ha en mann til slikt…men han har nå investert i en ordentlig freser…sammen med to naboer..ha en god kveld!

    5. solliv: Ja det må jo gjøres – og da er det like greit å se på det som gratis trening =) Og ja, verandaen må jeg ha fri for snø =)

    6. frodith: Hehe..jepp…blir rene super-woman før sommeren 😉 =P ..men tror nok vi må vente lenge her nord, før vi får det så bra som dere..syns jeg husker det fra i fjor også – dere var jo langt ut mot sommeren, før våren tok skikkelig tak her, hehe =D

    7. Toini: Takk-takk..hehe..i så måte skulle jeg jo nesten ønske at jeg hadde en mann, jeg også, hihi =P Snøfreser, ja..kjekke ting..selv om jeg nok aldri kommer til å investere i en selv.. =) En riktig god kveld til deg også =)

    8. HeidiElise: Ja det er god trening. Den i dag var ikke så aller verst, men siden det er kombinert snø og mildt, merkes det at det er mye fuktighet i den. Takker så mye for det..og jada, gikk helt greit med armene (i allefall merker jeg ikke noe enda..=)

    9. spisogspar: Ja – og gratis var den til og med, hehe..Takk-takk..må nok ut i mårra også, for det har lava ned i hele dag, her også..fnys!! Hehe =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg