VAKKER MORGENSTEMNING

Drister meg til et aldri så lite goood mårra, her..vet ikke helt hva som gikk skeis i natt, men har ikke fått sove så mye som et sekund – så det skal jaggu bli moro å se hvordan denne dagen skal bli, hehe =P

Men aldri så ille at det ikke er godt for noe..for klokka 5 i mårres sto jeg å småtrippa ute på verandaen i 8 minusgrader, og prøvde å fange det vakre morgenlyset som gradvis viste seg over horisonten.

Fantastisk vakkert <3

Men nå begynner klokka å bli såpass mye at jeg kan koke meg litt mårrakaffe og sette meg ned å nyte frokosten min..som yepp – garantert blir inntatt ute på verandaen, godt inntulla i fjellduken min 😉

Ha en superfantastisk dag da, alle sammen =D

 

#morgen #morgenhilsen #morgenbilde #morgenlys #morgenstemning #søvnløs #kaldt

17 kommentarer
    1. Vakkert hos deg ja. Kanskje du har fått for mye energi 🙂 kjedelig. Jeg har sovet lite i flere dager. Sovnet sent og våknet veldig tidlig. Det er bånn asså. Håper du kommer i gjenge igjen. Kos deg med dagen og utsikten.

    2. Så kjedelig å ha en sånn natt..men håper det bare var en natt…Du får ta en rolig dag, og slappe av og kose deg uten store gjøremål…Vakkert bildet! og du må ha en vakker ny dag!

    3. Ikke alle netter er for søvn pleier jeg å si. Men man blir så kjempetrøtt utover dagen!!
      Ja, på med kaffen og møt dagen, så fikser du det nok. Herlig morgenbilde ble det da!

    4. Etdiktomdagen: Ja det er ganske irriterende, faktisk..men (dessverre) blir alt en vane også, da..Men vakkert – ja DEEET skal jeg være enig i =) Tusen takk, og det samme til deg =)

    5. solliv: Javisst er det vakkert =) ..hehe..tja..kanskje det =P Nei egentlig så er det ganske typisk meg – kan sove greit en liten periode – men så plutselig får jeg sånne perioder der jeg sover alt fra ingen ting til et par-tre timer per natt. Men som du sier – det er bånn!! Håper du selv også kommer i skikkelig gjenge snart, og kan kose deg skikkelig om dagene =) Takk for det <3

    6. natheless: Nei det er jammen sant, altså..og yepp..blir som regel helt bananas, hehe =P Men – kaffe fikser mye, og jeg er egentlig ganske vant til at det er slik som dette i perioder, så det går så bra, så =) Tusen takk for det =)

    7. HeidiElise: Ja jeg syns faktisk det er verdt å være søvnløs jeg, når man får være viten til noe slikt =) ..og bare så det er sagt – fikk sove skikkelig godt i natt som var 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg