SNART SØSTERTID

Om et par timer skal jeg svippe ned til hurtigbåten og hente søstersen som kommer til byen, og skal være her sammen med meg til onsdag – da setter hun seg på flyet og flytter til Fredrikstad. Gleder meg som en unge til hun kommer – men gruer meg som en – eeeeh hund??? – til hun drar.
Vi har jo nærmest bodd oppå hverandre sånn fra og til i flere år nå, så det kommer til å bli kjemperart når hun plutselig befinner seg i andre enden av landet igjen. Meeeen – det gir jo meg en god grunn for å bevege meg sørover, da..hehe =P

Uansett – i ettermiddag kommer hun hit, og jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for at vi får ei knallbra søstertid sammen disse dagene..wiiiih <3

Bildene er fra i fjor sommer, fra en fantastisk flott tur vi hadde til Trondheim, via Sverige <3

 

 

Ha en superdupermegflotters dag videre, alle sammen – d ska æ 😉

 

#søstre #søstertid #familie #kvalitetstid #besøk #forventning #gledeseg 

22 kommentarer
    1. Så koselig da..og så trist..men som du sier…da kan du jo ta noen turer dit…så kommer du deg bort litt…Så, kanskje det er veldig bra….Kos dere! Ha en god kveld!

    2. Åh, jeg får nesten litt vondt i mange ved tanken jeg…om at søsteren din skal flytte så langt bort. Men som du sier, det gir deg jo en grunn til å reise sørover iblant 🙂
      Jeg har ingen søster jeg, men har en bror. Og det er bare 15 minutter å kjøre for å treffes. Og det er jo bare oss to igjen. Vi har en gammel tante og en gammel onkel. Og ellers våre barn så klart 🙂 Jeg tror jeg ville følt meg ultraensom om han hadde flyttet langt bort, selv om vi ikke egentlig treffes så enormt ofte 🙂
      Kos deg i helgen med søsteren din…det er fortjent <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Takk-takk..ja det er sant =) Og ja, synd er det – men må jo se positivt på det, at jeg har grunn for å dra på langtur, hehe =)

    4. solliv: Ja tror så gjerne at det er topp å bo der 😉 Og joda – er nok en sjanse for at vi sees en dag, da..for før eller siden blir jeg garantert å besøke henne =D

    5. Margrethe: Ja det er sikkert og visst – for vi er så utrulig nært knytta til hverandre.. men må jo bare se positivt på det – som f.eks at hun er nært deg, ja <3 Klemmmm =)

    6. Eva: Ja det blir utrulig rart og tomt når hun drar, fordi vi er så sterkt knytta til hverandre. Vi har jo en bror som bor her – tar meg en liten halvtime å kjøre dit – men vi er ikke så nære – og det kan gå ukevis mellom hver gang vi sees – eller snakkes..så det blir liksom ikke det samme. Ellers har jeg selvfølgelig sønnen min her..og han er da eneste grunnen for at jeg holder meg i nord..enn så lenge 😉 Takk så mye for det <3

    7. Så koselig med en søster. 🙂 Min bor rett i nærheten, men det betyr ikke at vi har så mye kontakt av den grunn. Dessverre.

    8. Marit: Javisst er det koselig – særlig siden vi har så godt kontakt =) ..jeg har jo en bror også, som bor en liten halvtime unna..men vi har ikke den kontakten i det hele tatt..så at søskenforhold kan variere, er jammen sant.. =)

    9. natheless: Joda, er nok en flott by..har ikke vært der siden jeg var ganske lita – men vet jo ut fra det man har sett på bilder, at det er flott der =) Og jotakk..har kosa oss,vi – og koser oss enda..hun flytter ikke før onsdag, så hun blir her helt til da =) Takk for det, og ei fin, ny uke til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg