LITT KVELDSMAT MÅ TIL

Joda – uten mat og drikke, duger helt(innen) ikke..hehe =P 
Så derfor er det på tide å få i seg litt solid kveldsmat. Har ikke spist noe middag i dag, så dermed må jeg pøse på med litt ekstra til kveldsen, for å få i meg det dagens dose med jern – og da falt valget mitt på blodpannekaker..nammiii <3

 

Smaker skikkelig godt, dette..med ei lita klype Steviosa på i stedet for vanlig sukker, samt appelsinjuice til – for maksimalt opptak av jernet =)

 

Stekte meg opp en hel haug, så jeg kan hive i fryseren og ha til senere =D

Ellers har dagen vært helt super. Fikk jo besøk av ei gammel venninne, og det var SÅ innmari koselig. Vi drakk kaffe og skravla i timesvis. Starta ute på verandaen, men etter hvert som det ble i kaldeste laget å sitte der, flytta vi oss inn. Da var det gått såpass med tid at sulten begynte å melde seg – så da heiv jeg meg rundt og stekte litt vafler til oss..og så skravla vi videre, hehe =)

Skal faktisk møte henne i mårra også – da vi bestemte oss for å ta oss en liten “Harry-tur” til Sverige i lag..gjett om jeg gleder meg =D

Da får dere bare ha en superflotters kveld, alle sammen..nå skal jeg spise meg ferdig og sløve litt, før det blir tid for å hoppe i høyet – eller i alle fall køya, hehe =P

 

#mat #kveldsmat #blodpannekaker #jerntilskudd #hjemmelaget 

12 kommentarer
    1. spisogspar: Ooooh,.da har du gått glipp av noe, tji-hi 😉 Jeg syns all blodmat er godt – og sunt er det i massevis =) Takk for det =D <3

    2. fruensvilje.blogg .no: Det var jo bra at du syns de var greie på smak =) Yepp..bruker matblod man får kjøpt frosset på butikken =D Takk for det – tror nok det blir knallbra, det =D

    3. Man skal selvfølgelig si “det så godt ut” eller avstå fra kommentar.
      MEN… grøss og fryktelig gru! :-O
      Vil på ingen måte si jeg ikke liker det. Jeg har bare overhodet ikke tenkt å prøve å finne det ut.
      Kos deg på Harry-tur! Klemmmmmmm

    4. Aldri smakt blodpannekaker…og frister ikke…men så er jeg jo en pyse av rang…hihih..Kos deg på tur, og ha en god dag og god helg!

    5. Ei_heks: Hehe..ingen grunn til å si ting man ikke mener 😉 ..blodmat er ikke for alle – og som ei venninne av meg sa en gang jeg tilbød henne det: “ÆSJ!!..faktisk kjempe-æsj! =D =D Takk-takk go klemme-klemz <3

    6. Toini: Det er faktisk en helt annen smak enn det man forventer – så hvem vet..kanskje du ville likt det – dersom du turte å prøve 😉 Takk så mye for det – og en god dag til deg også =D

    7. Aldri smakt det, og skal aldri smake det heller. Skal ikke si æsj til mat har jeg lært, men … æsj!! Er ikke mye som ikke frister meg, men altså her går grensen. 😉 God frædda!

    8. Marit: Hehe..godt man er forskjellig 😉 Jeg hadde en sånn følelse overfor det å spise snegler..men tenk – da jeg først drista meg til å smake, ble jeg veldig positivt overraska =P

    9. Marit: Joda – det ser jo ikke helt klokt ut..men klarer man å la være å tenke på hva ting består av – og heller konsentrerer seg om smaken, kan man få mange flotte aha-opplevelser i matveien 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg