MÅRRATANKER

Hei-hei & goood mårra, alle sammen =D

Sitter å koser meg med siste rest av mårrakaffen og glaner ut gjennom vinduet, og tankene spinner fritt.

 

 

Er så utrulig glad for at jeg har den flotte utsikta som jeg har, for den rastløse sjela som jeg er, finner faktisk litt ro av å se det åpne landskapet rundt meg. Jeg HATER å føle meg innesperret, derfor tar jeg bestandig av “unødvendige” dører der jeg bor (her har jeg fjerna døra ut til gangen) og når jeg er ute, foretrekker jeg enten å være nede ved havet – eller så høyt oppe at jeg kommer over tregrensa. Dette har absolutt ingen ting med klaustrofobi å gjøre..men rett og slett ei ringvirkning av at jeg har vært i “fengsel” hele livet..i både kropp & sinn..akk ja..det var dagens dypdykk i tenketanken, hehe =D

I dag får jeg besøk av ei gammel venninne jeg ikke har sett på mange år.
Hun har en sønn som er like gammel som guttungen min (20 år), og jeg ble kjent med henne da ungene var veldig små og jeg jobba som dagmamma – bl.a for hennes gutt.
Vi har hatt kontakt sånn fra og til i alle disse årene – men nå er det veeeldig lenge siden vi har omgåttes.
Hun bor her i Harstad hun også – og utrulig nok møttes vi på lørdag, da jeg var på tur opp på fjellet – og hun på tur ned. (den turen kan du lese om HER)
Vi snakka i at nå måtte vi få til en kopp kaffe og litt skravling – og i går kveld sendte hun meg melding, og vi avtalte at hun skal komme en tur til meg i dag.

Gjett om jeg gleder meg <3

Ha en superflotters dag da, alle sammen =D

 

#morgen #mårra #kaffe #mårrakaffe #tanker #gruble #utsikt #natur #glede 

16 kommentarer
    1. Så koselig at du får besøk, kos dere! OG den utsikten din er helt herlig! Virkelig sånn jeg skulle ønske jeg bodde..Deilig å hvile øynene på….Ha en strålende god dag!

    2. Toini: Ja det var så utrulig trivelig med det besøket – og vi storkosa oss skikkelig =) Og ja – utsikta er bare helt herlig =D Takk for det, og en fortsatt fin dag til deg =D

    3. fruensvilje.blogg .no: Hehe..ja selv om jeg ikke spiser fisk til daglig pga vegetar-kostholdet mitt, blir jeg garantert å teste stanga utfor her etter hvert..kan jo lage fiskemat og invitere guttungen eller venner på middag =) Takk for det – og ja – det var utrulig koselig med besøk =D

    4. Cecilie kristiansen: Ja det var veldig trivelig =) Og helt enig – laaangt til fjells og på topper er best..da har jeg absolutt fred i både kropp og sjel <3

    5. Nydelig utsikt fra vinduet ditt og koselig kopp..Jeg liker også å ha litt “luft”rundt meg :)) Da håper jeg det ble trivelig med besøk 🙂 Klem <3

    6. Så koselig når gamle venninner dukker opp igjen! Håper dere har hatt en fin dag! Skjønner godt det der med luft under vingene – uten dører og med vidsyn…. klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg