UTFORDRINGA?..NEI NO BLEI DET BÆRRE TULL..

..halloen der, godt folk..håper det står bra til med dere..her er jeg havnet i et lite “kaos”..igjen. Men ikke et sånt negativt kaos, som kan sende en ned i kjeller´n. Nei mer et sånt kaos som gjør at jeg ikke finner roa, og ender opp med å hoppe bukk over absolutt alt jeg EGENTLIG skulle gjort..som f.eks den utfordringa hos solviwar som jeg heiv meg på i starten av uka..pøh..hadde store planer om å finne på noe lurt både for i går, med ordet SNØLYKT..og i dag, da det var PAKKE I POSTEN..hehe..jau dærsken!!..det blei bærre tull…for jeg ble mye mer opptatt av å springe i ring og lure på når i svarte armene mine begynner å tåle litt belastning – og endte i går opp med å sitte pal foran tv og glo på tull & tøv hele ettermiddagen og kvelden.

Så jeg satser på at jeg blir tilgitt for å hoppe over to dager – og så skal jeg virkelig manne meg opp for å finne noe flott til siste ordet i løpet av helga 😉

I dag har jeg landa litt mer..fant ut at beste måten for å finne ut av hva jeg tåler, er å teste ut ting..så jeg fikk støvsuga huset og kjørt meg en laaaaang tur (ok..lang og lang..nesten 20 mil i alt, så SÅ langt var det jo ikke, da ), og det kjennes helt ok ut i armene, så da tror jeg at jeg gir meg selv klarsignal til å kunne begynne å bevege meg litt mer – selvfølgelig uten de store, tunge løftene =)

På turen min i dag, stoppa jeg litt for å strekke på beina og spise litt. Hadde med kokt egg & gresk yoghurt..litt av en combo, hehe =P…og så fikk jeg nyyyte de herlige solstrålene skikkelig, for første gang i år.
Bare det var jo med på å gi meg en skikkelig boost, hehe =D

 

 

Men nå er det atter sløvetid her..mens jeg legger litt planer for resten av helga. Vil så gjerne kommer meg litt mer uttafor døra, så jeg håper været holder =)

Ha en flottersfin fredag videre, alle sammen =D

 

#tull #surrehue #tur #biltur #sol #solskinnsdag #avslappende #energigivende 

18 kommentarer
    1. Så utrolig deilig å være på tur da, helt topp….nyt kvelden og kos deg…og jeg skal nyte dine flotte bilder…..klemmer herfra sør….

    2. Ja man kan virre litt rundt uten å få gjort så mye noen og en hver.. :)) Fantastisk flotte bilder..og godt du kan komme deg litt ut på tur igjen.. God helg til deg <3

    3. Ja du må vel bare prøve deg frem litt..og turer på bena må da gå helt fint! om formen ellers er bra…Så kos deg på tur med god samvittighet..det kan jo GI energi!! Ja du kan jo ta flere i slengen på den utfordringen, eller la det være..er jo ikke krise..godt å sitte å sløv litt også..når du endelig lander…hihihi.. ha en god kveld!

    4. annebe: Huff ja..det er jammen sant, hehe =) Takk for det =) Ja nå går det definitivt rette veien. Ei riktig god helg til deg også =) Klemz <3

    5. Toini: Ja eneste måten å gjøre det på =) Og joda, turer på beina har gått supert hele tida..det er bare det at jeg har en tendens til å gå steder der jeg må bruke armene også – for å hale meg oppover – eller ta meg for når jeg skal nedover, hehe =P Når det gjelder utfordringa, vet jeg jo at jeg kan dele det opp som jeg vil – så jeg får se..kommer an på hva jeg klarer å oppspore av motiver 😉 Takk-takk..det var veldig godt å bare sløve i går..så kvelden var god den =)

    6. fruensvilje.blogg .no: Joda, det er vel det som kalles å skynde seg sakte..eller no´sånt =) Og jeg er veldig fornøyd med gårsdagen, jeg =D

    7. Hehe .. en smule rastløs du! 😉 Håper været holder, og at du klarer å la vær med de tyngste løftene en godt stund til. Her snør det tett, så vi kan nesten ikke se nabohuset lengre. Og det er ikke så langt mellom husene her som der du bor! 😉

    8. Marit: Veeel..hehe..joda, er nok ikke å legge under en stol at jeg er ganske rastløs av meg 😉 Har vært en flott dag her i dag – og ut kom jeg meg også. Om innlegget om det kommer i dag eller i mårra, veit jeg ikke..men det kommer =D ..ojda..ja da må det ha snødd kraftig..håper det har gitt seg, så du ikke snør inne, hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg