IKKE DEN STORE AKTIVITETEN, AKKURAT..

Heisann i kveldinga, folkens..er ikke mye nytt å melde herfra, akkurat. Sov ikke mer enn et par timer i natt, så jeg var ganske tverr i trynet da jeg starta dagen..men det gikk seg nå til. Er enda å surrer hos venninna mi..begynner jo å kjenne på at jeg har lyst å komme meg hjem under eget tak nå, men hun er så god, og vil meg så vél – så jeg har gått med på å være her ut uka. Kan kanskje være like greit, da jeg skal i 50-årsdag på lørdag..og har absolutt ingen aning om hvordan formen min kommer til å være når jeg kommer derfra i de sene nattetimer, hehe =P

Men dagen i dag, da..da jeg hadde spist frokost, fikk jeg aller nådigst fått lov å støvsuge litt her..og så var jeg med henne på jobb en tur – bare sånn for selskapets skyld.

Og nå i kveld har hun, gubben og sønnen vært på foreldremøte, og jeg har surra for meg selv og styra litt på kjøkkenet.
Gubben hennes har bursdag i dag, så jeg fant ut at det kanskje kunne være litt kos med nystekte vafler til kvelds =)

 

 

Yepp..det var vel stort sett min dag, det..hehe..ikke all verden til aktivitet, nei..men det går seg til 😉

Ha en superflotters kveld, alle sammen – og ei riktig god natt etter hvert <3

 

#husarbeid #mat #matlaging #vafler #kos #kosemat #kveldsmat #venner

21 kommentarer

Siste innlegg