JADA – D E LIV ;)

Hei-hei alle sammen..må bare si uuups! & sorry..for det ble visst plutselig stilt fra meg for et par dager siden..
Det er egentlig ingen spesiell grunn for det heller – annet enn at jeg ble bare plutselig dønn sliten (sikkert ei ringvirkning av operasjonen), og så hadde jeg en del ting som skulle gjøres i forkant av bursdagsfeiringa til guttungen nå på søndag. Kunne jo ikke gjøre så VELDIG mye da, men hadde baka et sukkerbrød i forkant, som ble sjokoladekake – ved at jeg smelta sjokoladen, og så fikk venninna mi “æra” av å piske den inn i smøret mens jeg pøsa på med melis og egg,hehe =P

Og så laga jeg ostekake, hvor hun hjalp meg med “tungarbeidet” som besto i å krakke/knuse kjeksen =D

Glemte jo rent å ta bilder under veis, men her er nå i alle fall kakene på bordet, i svææært dunkel belysning, så de ser jo ikke akkurat så skrekkelig fresh og lekre ut =D

 

 

Han er 20 år i dag..

 

..og i ettermiddag skal jeg ta han med ut å spise – på valgfritt sted – så det skal bli spennende å se hvor vi ender 😉

Ellers har jeg vært på kontroll med armene mine i dag..og det gikk veldig bra.
Alt ser ut til å gro fint, så nå gjenstår det bare å skifte tape selv én gang i uka fremover.

MEN…det som ikke var helt som det skulle, var faktisk blodprosenten. Hun sendte meg ut på laboratoriet for å ta en del prøver  bl.a for B12 og i forbindelse med evt.overgangsalder..

 

..og da viste det seg at den svartens blodprosenten min er nede i 66..
Og med tanke på at den skal være minimum 78, kan jeg jo være enig i at det var litt lavt, ja..så det er vel en grunn for at jeg har vært ekstra slapp og sløv de siste dagene, hehe =P 
Så da ble det tatt litt flere prøver, og så skal jeg få vite om noen dager om jeg må begynne å spise jerntabletter. =D

Og ellers går dagene sakte men sikkert her også..har vært ute og trødd litt ettermiddags- og kveldsturer med go´venninna mi, men har ellers holdt meg i ro – og blir nok å ta det ganske så rolig i alle fall denne uka også.
Om jeg blir kjempeflink og begynner å bli super-aktiv her inne, er vel heller tvilsomt – men jeg skal prøve om ikke annet å få lest meg litt opp på bloggene =)

Ha en flottersfin dag da, alle sammen..ta vare på dere selv og hverandre – og husk å nyte livet <3

 

 

7 kommentarer
    1. Gratulerer til den fine gutten ..og mammaen da :)) Syns kakene ser veldig gode ut jeg..:)) Fint det ser bra ut med armen..og så får du få skikk på den blodprosenten :)) Klem og fin dag videre <3

    2. Oj da, ikke sikkert du har vært flink nok med kostholdet….nå som du ikke spiser kjøtt…Men kaka kakene så deilig ut og gratulerer med sønnen. Herlige bilder…..blogg er kos, må ikke bli stress 🙂 klemmer.

    3. Gratulerer til gutten! og så koselig hilsen i avisen…herlig…og jammen har du stått på..flinka….Kanskje det var en mening med at du skulle være litt slapp..akkurat nå…hihih..neida..men, kroppen jobber hardt nå vettu..med alt som har skjedd…Du får dytte innpå jernholdig mat…ha en god kveld!

    4. Gratulerer til guttungen – og så koselig du hadde skrivi i avisa! Kakene ser jo suuuupre ut da! Og opp med prosenten, snupp – så blir det bra <3<3<3 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg