GÅR BARE BRA NÅ =D

Hei-hei, og god lørdag folkens..tenkte bare at jeg skulle slenge inn et lite innlegg som ei oppdatering på gårsdagens, som dere kan lese HER

Jeg har nå sittet her med armene godt heva i avslappende stilling siden sist..og egentlig ikke gjort annet enn å drikke kaffe, spise og lese. Har jo selvfølgelig vært litt på beina, da..ellers har nok ryggen sagt takk og farvel – men har vært flink til å la venninna mi hjelpe meg, med alt fra å steike løfte kasseroller til å holde jakka klar til meg, så det var bare å stikke armene nedi 😉

Og det har uten tvil hjulpet, for det har ikke kommet noe mer væske/blodvann – og det er ikke ømt lenger i det hele tatt..HURRAAAA =D


 

Så da skal jeg fortsette å være sløve, late Helene enda ei stund – og så blir det spennende å se hva primærlegen min sier på tirsdag, da jeg skal på kontroll til henne.

Yupp-yupp..det var alt for denne gang =)
Nå skal jeg lese litt blogger etter hvert – og drikke enda mer KAFFE, hehe =P

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen..klemmer herifra <3

 

#oppdatering #operasjon #rolig #sitterolig #hvile #rekonvalesens 

8 kommentarer
    1. Ei_heks: Takker..hehe..ja rett og slett et nødvendig onde 😉 Takk så mye for det..og joda, det har vært kaldt og vakkert her i dag =) Klemz =)

    2. Bra det går bedre med armene…hold deg i ro litt til. Er spent på hva legen sier på tirsdag.
      Kose deg masse i kveld. Klemmer herfra….

    3. Så bra å høre! jeg regnet med du var på bena…må gå så du ikke stivner…men lurt å få hjelp med armene….BRA! Ha en god kveld og god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg