SKRYT TIL DERE =)

Heisann i kveldingen, alle sammen..må bare innrømme at jeg har rett og slett ikke tid til å være så aktiv her inne akkurat nå.
Er hjemme på øya og pakker flyttelass, som skal avgårde i mårra..og derfor blir det så-som-så med bloggen. Jeg HAR vært innom å lest litt, og titta på de flotte bildene til dere som er med på Frodith sin nyeste utfordring – og er veldig imponert over de flotte bildene som er kommet inn så langt. Så kudos til dere alle <3

Ellers har jeg da som sagt lest igjennom en del blogger, men har ikke tatt meg tid til å kommentere..sorry-sorry.. =/ Det får bare være til jeg er ferdig med det verste styret her. Drar jo til Bergen på søndag for å ta operasjonen på mandag, og så hjem igjen på tirsdag – så de dagene blir det nok heller ikke så mye livstegn fra meg. Planlegger å lage ferdig innleggene til utfordringen med forhåndsinnstille de til sine respektive dager…og så tar jeg tingene som de kommer 😉

Og med det sier jeg bare takk og godnatt fra meg..med et lite bilde jeg har funnet på nettet  =D

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg