HYTTA “MI” =D

..yepp..du leste rett..jeg har fått meg hytte og anneks..eller nei – ikke fått, da..men fått leie..

Så hvis dere syns det har vært veldig stille fra meg de siste dagene, er det fordi jeg i tillegg til trening og jobbinga, har vært fullt opptatt med å være på visning og avtale att & frem med min nye husvert. Så nå kan dere tro at det er ei som er overlykkelig. Slutt på å bo hos familie og venner (eller i bilen)… WUHUUUU =D

Oh lykke sier bare jeg <3 Jeg blir å leie møblert – noe som egentlig er veldig ok, siden jeg ikke har noe særlig møbler selv. Men alt av kopper og kar har jeg, så i mårra drar jeg hjem til øya og får pakka alt, og så kommer venninna mi & mannen over på fredag etter jobb og hjelper meg å få kjørt alt bortover.

Og her er en liten smakebit av hvordan det ser ut fra utsiden..bilder innenfra, kommer når alle tingene er kommet på plass 😉

Litt av hytta til venstre, og annekset til høyre..sånn heeeelt nede i fjæra =)

Et flott lite anneks =D

Og helt nede ved hytta..

Inngangspartiet..kan bokstavelig talt stå ved rekkverket og kaste stein på havet <3

Er helt i ekstase, jeg..dette tror jeg blir mer enn perfekt for meg, for jeg bor rett ved et boligfelt – men pga. skogen rundt, ser jeg nesten ikke snurten av naboene, hehe =P

Flere bilder kommer som sagt etter at jeg har fått ting litt på plass 😉

Ha en nydeligvakker dag videre da, alle dere flotte folkan <3

 

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #hytte #bo #flytte #leie 

24 kommentarer
    1. Der så det jo supert ut å bo for deg som er så glad i naturen..vakkert setd, håper du vil trives der :)) Er det i nærheten av der du har bodd de siste åra ?..kjente trakter mener jeg.. Bloir koselig å gjøre i stand inne også tenker jeg..møblert høres lurt ut… Lykke til og gratulerer med ditt nye hjem <3

    2. annebe: Ja jeg føler virkelig at det er et sted der både kropp og sinn kan finne ro =) Det er jo i Harstad, der jeg har bodd til og fra hele tiden – men på en annen kant av byen i forhold til før..men byen er så liten, at jeg er nesten “lommekjent” der likevel..og det beste av alt, så er det bare 5 minutter å kjøre til bestevenninna mi 😉 Og ja, nå gleder jeg meg til å komme i orden – skal få tatt mest mulig før operasjonen.. Takker så mye for det <3

    3. Ei_heks: Ja det er SÅ vakkert der, at åååh =) Og jeg er så takknemlig for at jeg nå begynner å få ting på stell =) Takk for det, og en flottersfin kveld til deg. Klemz <3

    4. Åååå så herlig!! og det så jo helt nydelig ut der!! Herlighet så heldig…..Og dette er ikke så øde da eller? Er det i nærheten av der du bor nå? Dette var godt å høre…og ønsker deg masse lykke til!!! Gratulerer!!!

    5. Toini: Jaaah..ikke sant? Har vært mega-heldig..Det ligger for seg selv nede ved havet, omgitt av trær på tre kanter, men når jeg går opp på parkeringsplassen min (25 meter opp), er jeg rett i et byggefelt, og har naboer i fleng. Så nei, det er ikke øde – samtidig som det ER øde, hehe =P Tusen takk for det =D

    6. Så utrolig fint det så ut det da….meget idyll og sentralt….ja, her kommer du til å trives…utrolig glad på dine vegne. Stor klem herfra…

    7. Gratulere så masse. Det ser virkelig stille og fredelig ut der. Jeg bor selv i en skog med et boligfelt rundt meg, så jeg forstår hva du mener. Dette må virkelig være en perfekt plass for deg 🙂

    8. due: Takk for det..ja det er helt genialt her. Kan gjøre stort sett hva jeg vil, uten at naboene får det med seg, hehe..men vips, så kan jeg være så sosial som bare det om jeg ønsker =D

    9. Har ikke sett dette før nå jeg .. men for en utrolig flott beliggenhet! Den der tror jeg du har vært heldig med. Håper du koser deg. <3

    10. Marit: Ja er det ikke flott? Jeg føler meg sinnsykt heldig som har fått “kloa” i denne – og koser meg glugg forderva for tida, hehe =D <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg