LITEN SØNDAGSTUR MED KONGEN

Heisann i kveldingen, alle sammen..her har jeg hatt en trivelig dag..etter å ha sløva både vél og lenge i mårrest/formiddag, fant jeg ut at jeg skulle ta kongen med meg og kjøre meg en liten tur..uten mål og mening. (ok..til de som ikke har lest bloggen min tidligere – så er da kongen bilen min 😉 
Laga meg litt niste – bare sånn atte derfor, og putra avgårde.

Kjørte til en av nabokommunene og surra litt rundt der.
Mye flott natur der, altså =D

 

 

 

Men det var såpass mye snø over alt, og ikke så alt for lenge før det ville begynne å mørkne igjen – så etter endt surring, kjørte jeg videre med kongen, og fant oss en koselig utkjøring med utsikt utover havet, og så jumpa jeg meg bak i kassen og spiste den medbrakte nista der, hehe 😉

 

Og nå er det jaggu kveld igjen. Blir nok ikke så alt for lenge før jeg tusler meg til køys. Skal opp litt tidlig i mårra, og bl.a begynne å få jobba unna de faste timene mine jeg har i en av de andre nabokommunene her =)
Men først skal jeg lese meg opp litt på blogger – men kan ikke love at jeg klarer å kommentere, for øya går nesten i kryss her, hehe =D

Så da får dere ha en riktig fin kveld videre, alle sammen – og ei god natt etter hvert. 

STOOOOR søndagsklemz fra mæ til dæ <3

 

#blogg #hverdagsblogg #tur #biltur #natur #søndagstur #niste #mat #kaffe #lomper

18 kommentarer
    1. Så flott tur dette ble, deilig å kjøre litt rundt og ende opp med pause på dette herlige stedet. Vakkert var det. God morgen og kos deg på jobb. Klemz……

    2. Du er så utrolig flink til å “leve” i naturen. Jeg skulle ønske at jeg selv også hadde vært et friluftsmenneske, men er nok alt for lite den typen. Jeg skal se om jeg får endret det , men er redd for at det er for seint. Er lik moren min slik 🙁
      Flotte bilder 🙂
      Ønsker deg ei fin uke <3

    3. Så deilig å få seg en tur ut i naturen..og det ser deilig ut å sitte på planet og se utover…Du er flink til å ta deg noen “turer” og det tror jeg er lurt…ut og vekk, og være for seg selv….Ha en god ny dag og ha en flott ny uke!

    4. solliv: Ja det var godt..og det er så deilig å ha tilgang til sånn flott natur =) Takk for det – har hatt det flott på jobb og kosa meg egentlig i hele dag =) Klemz

    5. due: Vel – jeg elsker jo naturen over alt – men vet du – jeg begynte faktisk ikke å være sånn aktiv før jeg var godt over 40 år, fordi jeg stort sett hele livet ellers har slitt med sykelig overvekt – så det er nok aldri for sent om man virkelig vil noe 😉 Tusen takk for det =) Ei fin uke til deg også =D

    6. fruensvilje.blogg .no: Visst er det vakkert – men som du sier, dagslyset forsvinner fremdeles ganske fort.. Jotakk, natta var god den – og jeg har hatt det helt supert på jobb idag =D

    7. Toini: Oh ja, det var balsam for sjela å komme seg litt ut for meg selv..og det er så genialt at jeg har kongen som jeg kan sitte bak i..har liksom både bord og stol med meg hele tiden =D Takk for det – og ei riktig god, ny uke til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg