SØNDAGSKOS

Heisann og god mårra..eller rettere sagt god formiddag, alle sammen.
Nå er frokosten og den første mårrakaffen inntatt, og jeg har fått lest meg litt opp på bloggene. Og nå bare sitter jeg å sløver med en ekstra liten kaffeskvett og myser ut gjennom vinduet hos venninna mi.

 

Koser meg med dagen så langt – og så får vi se om jeg ikke klarer å ta meg selv i nakker å tuppe bakenden ut av døra litt senere =) (..og bare så det er sagt – den eminente bakenden min har det bare bra i dag, etter at den fikk “rundjuling” i går, hehe..det kan du lese om HER 😉

Ha en nydelig søndag da, alle dere flotte folkan..og husk å nyte livet og ta vare på dere selv og hverandre <3

 

#blogg #hverdagsblogg #mårra #morgen #kaffe #mårrakaffe #utsikt #sløvedag 

16 kommentarer
    1. godt å kose seg,sitter med en ekstra kaffeskvett jeg også og tenker att jeg må komme meg ut på en liten tur om ikke annet.6.7+ ute så det burde være nok til å komme seg ut det da,men det blåser hvet ikke om det er kald vind,men men skal nok komme meg ut snart

    2. Godt å kunne bare nyte også. Jeg ligger i skrivende stund under dyna med to bikkjer og kjenner at det er veeeeldig godt å ikke gjøre noe. God søndag 🙂

    3. Så bra at du er like hel etter i går 🙂 Jeg har vært på tur med Etdiktomdagen i dag 🙂 Koselig <3 Kom deg ut på tur 🙂 Klem <3

    4. så herlig med litt havgløtt…og håper du har kost deg…Har du eget sted, altså kjellerstue eller noe hos venninnen din? eller har du bare et rom og bruker resten av huset sammen med dem? Ser, og høres ut som du trives, og har det bra! DET er BRA! Ha en god kveld!

    5. Fin start og bra bakenden er ok :)) Ble litt kaffe her tidligere i dag..på kvelden blir det te ellers får jeg ikke sove :)) Klem <3

    6. fruensvilje.blogg .no: Ja visst er det godt å kose seg litt =) Du er nå flink til å være ute, du – så jeg regner med du kom deg ut etter hvert =) ..jeg kom meg nå heldigvis ut, hehe

    7. solliv: Ja det er godt med sånne mårra-sløve-stunder =) …hehe..ja de har ikke fått kastet det lengre enda =P Og ja, baken har klart seg over all forventning, hehe =D

    8. Toini: Ja det er en fin plass de bor på =) Og ja, jeg har kosa meg masse =) Har kun et rom med egen do..og det går helt greit, både fordi vi går så godt overens – og fordi det er folk som er på jobb hele dagen, og dermed unngår vi å gå oppå hverandre, slik jeg gjorde med søstersen.. Storkoser meg sammen med dem – men planlegger jo ikke å bo her SÅ lenge da – satser på eget sted kjapt som bare det =) Takk for det, og en riktig god kveld til deg også =)

    9. annebe: Jada – her er det bare herlighet og glede for tida, hehe =D Jeg er også mest mårrakaffe-menneske..kan ta litt utpå dagen også, men holder meg langt unna på kvelden, ja 😉 Klemme-klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg