LITEN KVELDSHILSEN

Heisann i kvelden, folkens – er bare en liiiiten snartur innom for å vise at det er liv i ho gamla enda, hehe =P

Har styra litt med forskjellig småtterier i dag..og starta med å vaske litt hos venninna mi..syns liksom det er det minste jeg kan gjøre mens hun og gubben er på jobb, og jeg bare går og trør 😉

Deretter var jeg en liten tur innom telebutikken “min” for å få hjelp med mobilen som hadde slått seg vrang..nå viser det seg at de har ikke fått bukt med problemet, så jeg blir å dra tilbake i mårra for å få dem til å prøve å finne ut av det =)

Sååå dro jeg på jobben til venninna mi og hjalp henne med dagens gjøremål. Hun er varefremmer, så da ble det å stable varer og rydde i hyllene.

Og nå i kveld har jeg og tøtta vært å trødd oss en god kveldstur i skikkelig frisk og “crispy” luft..helt herlig <3

Selvfølgelig har jeg glemt å ta bilder under veis – jepp – jeg er en ELENDIG blogger i så måte, hehe =P

Derfor legger jeg bare ved et lite bilde jeg fant på nettet – som en liten hyllest til mi aller beste venninne..æ e SÅ enormt glad i ho <3

Ha en flottersfin kveld videre folkens, og ei riktig god natt etter hvert =)

 

#blogg #hverdagsblogg #kveldshilsen #oppdatering #venner #vennskap #venninner

22 kommentarer
    1. Så fine ord på bildet! Og så godt du trives igjen. <3
      Men jeg synes du var litt ufin her... hvis du er gammel, hva er jeg da??? :-O
      *stavrer skjelvende ut av helenebloggen* :'(

    2. Ei_heks: Ja jeg syns det var et koselig bilde 🙂
      …vel..eeeh..øøøh..jo alså..krem!!.. Kan æ få ei uka betenkningstid for å komme opp med et genialt svar? Heheheee =P

    3. Ja.
      *setter seg i en krok med teppe over hodet, tynget av alderskomplekser og venter til svaret kommer* :'(
      … og sånn til dere som lurer…. alderskompleksene gjelder både meg og teppet.
      😀 😀 😀

    4. Ei_heks: HAHAHAAA =D….bærre vær sånn!!!..nu kryp æ under dyna og vende min eminente bakdel mot verden, og tenke mens æ søv 😉 Natti-nugatti :*

    5. Jeg skal ut i kulden og mørket med min vakre først. Og så tar jeg mitt gaaaaaaaaamle endestykke med meg under teppet! Drøm søtt! 😀

    6. God morgen, så bra du hjelper til da, vasker og styrer…Du er da snill Helene 🙂 håper mobilen blir som før ja….og du. – ha en fin dag…..klemz….

    7. det høres ut som att du storkoser deg for tiden :=) det var i nabolaget til din venninne du skulle fått deg egen leilighet hvet du ,men så bra att du trives slik du har det nå også da,ha en fin dag

    8. Godt med slike venner. Godt å lese at du har fine dager. Og sikkert veldig godt for venninna di å få slik god hjelp. 🙂
      Ønsker deg nok en fin dag! Klem

    9. Ja godt vennskap er gull verdt!! BRA du trives og har litt å henge fingrene i…Tror ikke du er typen til å sitte på “stumpen” og glo….hihihi.. ha en god ny dag!

    10. Solveig: Ja syns jo det er bare rett og rimelig, når de tross alt er så snille at de lar meg bo hos dem på ubestemt tid =) Og jaaaa..fikk mobilen fiksa i dag..SÅ deilig =D Takk for det – håper du har hatt en bra dag, og at du får en super ettermiddag og kveld <3 Klemz

    11. fruensvilje.blogg .no: Javisst gjør jeg det =) Og ja, idéelt sett er det nok der i distriktet jeg skulle bodd – men får nå se hvor jeg klarer å finne noe. Men selv om vi blir boende på hver vår kant av byen, tar det ikke mer enn et lite kvarter å kjøre mellom oss =D Takk for det – og håper dagen din har vært god så langt =D

    12. HeidiElise: Ja jeg føler meg veldig heldig som har ikke bare henne, men selvfølgelig mannen hennes også i livet mitt =) Og joda – ikke tvil om at hun setter pris på hjelpa =) Takker for det..og en fortsatt fin dag til deg. Klemz <3

    13. Toini: Toini: Det er helt sant =) Og ja, gjett om jeg trives med å ha noe å gjøre, for du har rett i det – jeg er absolutt ikke typen til å sitte på stumpen og glo, nei..hehe 😉 Takker for det =) Håper du har hatt en flott dag =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg