GODT Å VÆRE SOSIAL IGJEN..

Heisann alle sammen..ble ikke noe innlegg fra meg i går, var kun inne å prøvde å få lest og kommentert litt =) Synd å si det, men det var nok rett og slett en kombinasjon av for opptatt & for sliten som satte meg litt ut av spill – men denne gangen en sånn GOD slitenhet 😉

De som har fulgt meg ei stund, vet jo at jeg for tiden bor hos ei venninne, etter mye kaos med bl.a å ha bodd i bilen over noen dager nå på nyåret. Hvis du er interessert i å vite litt mer om hva og hvorfor, kan du lese et par av innleggene om det HER og HER

I går starta jeg dagen med å møte hun venninna mi som stiller opp for å gi meg økonomisk hjelp, og det var så godt å være sosial igjen, etter månedsvis på et sted der jeg så bare søstersen og gubben dag etter dag – at det endte opp med at jeg var å surra sammen med venninna mi store deler av dagen. Var på café, kjørte oss tur og bare kosa oss =D

Om ettermiddagen ble jeg dessverre liggende utslått ei stund, da jeg fikk en kjempereaksjon etter middagen. Er sååå vant til at det skjer, men det er jo ikke noe mer moro av den grunn..

Så på kvelden var jeg og go´venninna mi som jeg bor hos å traska oss en tur ut og fikk litt luft.
Glemte helt å ta bilder i løpet av dagen (snakk om å være opptatt, hehe), men fikk knota meg til å ta noen få stykker fra kveldsturen vår, der vi var innom en butikk i samme slengen, for å handle litt småtteri.

Tv-tårnet vårt, som blir mørketids-pynta med lys som skifter farge. Et flott skue når man ser det “live” <3

 

Ikke ment som reklame – bare ble sånn..hehe =)

 

Go´venninna mi i fullt trav med full sekk etter butikk-turen =)

 

Og når vi kom hjem, måtte man jo smake på litt av det man hadde shoppa, hehe 😉

Yepp..så slik var da dagen min i går..hva resten av denne dagen bringer, gjenstår jo å se..men satser på at det blir baaare positivt, hehe =)

Ha en flottersfin tirsdag videre, alle sammen =D

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #sosial #sosialtsamvær #venner #kosedag #tur #kveldstur 

14 kommentarer
    1. Så godt å lese dette innlegget : ) Jeg leser blogger ofte, men dessverre har jeg vært veldig dårlig til å kommentere, dette må jeg virkelig bli flinkere til. Gleder meg til å følge bloggen din videre =) Ønsker deg en fantastisk start på dette året =) klem fra meg

    2. Helene Nordvik: Tusen takk, det var koselig å høre =D Jeg er heller ikke så veldig flink bestandig til å kommentere..men prøver å være flink, hehe =P Tusen takk for det, og det samme til deg =) Klemz

    3. spisogspar: Ja det er deilig =) ..og den slitenheta var nok bare pga at jeg har bodd så øde og stille i flere måneder..det går seg garantert til, fortere som svint, hehe =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg