ROLIG SØNDAG

Titt-tei, alle sammen..tenk – da var det jammen søndag allerede – og vi har kommet ei hel uke ut i det nye året. Sprøtt egentlig, hvor raskt tida flyr avgårde..

Ble jo innlosjert hos bestevenninna mi i går, og det var veldig godt å våkne i ei myk og god seng, inne i varmen – etter flere døgn i bilen. Har bare kosa meg med frokost og mårrakaffe..

 

..og ellers tatt livet med ro. Og det er stor sjanse for at jeg kommer til å fortsette i ganske høyt sløvemodus resten av dagen også, hehe =)

I mårra begynner jeg neste fase i livet mitt..og begynne aktivt å lete etter et sted å bo.
Dessuten tror jeg faktisk – siden jeg nå først er tilbake i Harstad – at jeg skal ta opp treninga igjen på Stamina..savner SÅÅÅ å trene styrke..og føler faktisk behovet for å ha det i livet mitt, i tillegg til den treninga jeg får av å fly i skauen.

Men det er i mårra.. I dag blir jeg nok – som sagt – å bare være sløv å giddalaus..og gjøre unyttige ting som f.eks å legge puslespill på laptopen, hehe =D

 

Ha en flott søndag da, alle sammen..og koooos dere alt dere kan <3

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #frokost #sløvedag #puslespill 

18 kommentarer
    1. Ja trening er godt..for kropp og sjel..så det blir nok fint å starte opp med igjen…Lykke til med leting etter husrom..Men var det ikke sånn at søsteren din skulle flytte ut? Men du orker kanskje ikke bo så øde der? Er nok lurt å komme seg litt mer sentralt…Man skal leve livet..ikke sitte alene og glo…hihihih…HA en god søndag og kos deg! i varmen!

    2. Toini: Helt sant..og jeg gleder meg masse-masse =) Takk for det =) ..vel, jo – det er meininga at hun skal det – meeeen..så er det dette med at uforutsette ting kan skje – og nå blir det til at hun flytter tidligst i slutten av februar. Men bevares – har jeg ikke funnet meg noe eget til da, er det jo en grei plass å være – i alle fall for en stund..for som du sier – livet skal leves, ikke sitte alene å glo, hehe 😉 Takk for det – og en riktig god søndag til deg også =D

    3. Beklager at jeg ikke har vært innom deg på en stund. Jeg har bare vært litt fraværende. Tror jeg er delvis tilbake nå, selv om skrivelysten er så som så.
      Jeg ønsker deg lykke til med det nye året, og jeg håper du snart finner deg et husrom. Håper du får en koselig søndag <3

    4. due: Går så bra det, vettu..har jo heller ikke vært innom maaange av blogg-vennene mine på ei god stund, siden jeg hadde en lang pause her i november og desember =) Takker for det – og mange lykkeønskninger til deg også, for det nye året =D Ha en riktig flottersfin søndag, da <3

    5. Så godt å høre at du er i gang der i Harstad, helt sikkert riktig sted å sette i gang igjen 🙂 Og når man aktivt setter i gang, så blir det som regel orden etterhvert 🙂 Godt å høre du har hatt dyne og varme og kan legge puslespill på laptopen. Første gang jeg har hørt om forresten 😀 Klemmer <3

    6. Det er så bra…..kose mose deg masse….egg og kaffe på morgenen er så deilig….bra å trene….tenker faktisk på det selv jeg…..går hver dag, men er lissom ikke nok….setter seg i ryggen…og da hjelper det å trene litt….

    7. Det så ut som en deilig frokost <3 Godt å slappe av litt ja:) Og godt å komme igang med hverdagen og trening og sånt, og masse lykke til med boligjakten :))

    8. Høres kos ut å være på venninnebesøk. Og VARMT! 😀
      Puslespill på Lap’en? Høres moro ut. Hvor finner jeg det?
      Ha en god kveld, vakre!

    9. frodith: Ja jeg tror nok det kan være rett sted..også fordi jeg kjenner at jeg trenger å være her, siden sønnen min er heg =) Hehe..puslespill på laptopen er genial – trur det heter Magic Jigsaw Puzzles akkurat det jeg bruker =) Klemme-klemz <3

    10. solliv: Ja gjett om jeg kosa meg i dag..og egg & kaffe er liksom standard frokost for meg,hehe =) Ja trening er godt for både det fysiske og det psykiske, så det skal jeg i gang med igjen, så snart som mulig =)

    11. spisogspar: Ja det er god frokost, det der =) Og veeeeldig godt å slappe av, særlig når man vet man har litt hektiske dager i vente =) Takker for det =D

    12. Ei_heks: Heeelt sant, hehe =D Ja puslespill på laptopen er genialt, det.. mener det heter Magic Jigsaw Puzzles det jeg bruker, og jeg tror jeg lasta det ned via Facebook..men du finner det garantert om du googler det =D Takk for det, og en riktig god kveld til deg også <3

    13. Å så deilig at du kan begynne og se på et sted å bo! Og deilig å begynne å trene igjen da! Godt med gode planer som gjør deg glad! Klemmer i massevis <3

    14. Margrethe: Ja jeg er skikkelig glad nå, for det virker som om det meste faktisk kan falle på plass snart =) Takke-takk & klemme-klemz <3

    15. Godt å høre at du har kost deg inne ,en fri sjel og deilig og kunne begynne å trene igjen ,selv om turer i skog og mark er trening i seg selv . Så godt at du skal begynne og se på et sted å bo . Ha en flott start på uka.

    16. sisselgu: Ja det er godt å kunne sitte inne i varmen også – selv om jeg elsker å være ute..så det skal bli ekstra deilig den dagen jeg har noe eget, så jeg slipper å “sitte oppå” folk når jeg skal ha en sløvedag inne, hehe =) Og treninga ser jeg virkelig frem til.. Takk for det, og ei flott, ny uke til deg =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg