JULETUR MED NY REKORD

Hei & hoppsann, alle sammen..da fikk jeg sannelig slengt ut et lite innlegg i dag 🙂 Hadde en super dag i går, og kosa meg kjempemasse sammen med guttungen, søsteren & gubben hennes. Spise mye god mat, og fikk utrulig mye flott..noe av det blir nok å havne i noen innlegg etter hvert 😉

Og dagen i dag har vært flott den også. Etter frokost, heiv jeg meg rundt og tok noen sett med kombinert yoga- og styrketrening på stuegulvet, og så hyra jeg på meg og tok meg en kjapp spasertur til nabobygda og tilbake igjen…og klarte jaggu å slå min egen rekord tidsmessig på ei halv mil 🙂

 

Meeen..tok meg tid til å få knipsa noen bilder også, i full fart..så dere får være med en liten tur i dag også, hehe =D

Utsikt mot nabobygda – som har..tja..10-12 bebodde hus..

 

 

 

 

 

 

 

Nesten hjemme igjen =D

 

Rart å se..elvene er enda åpne, og fosser for fullt 🙂

 

Tja, det var alt for i dag, folkens. Nå er det familiekos som står for tur..med dessert og litt “numsenams”, mens vi titter på klassikeren Tante Pose =D

 

#gåtur #nyrekord #tur #turbilder

20 kommentarer

Siste innlegg