JEG SKYNDER MEG SAKTE

..det høres vel ganske rart ut, det..å skynde seg sakte..men jeg har innsett at for at jeg skal komme meg noe som helst videre med både det ene og det andre i livet mitt, må jeg
FOR DET FØRSTE begynne å tenke på enkelte ting på en helt annen måte enn jeg har gjort til nå..og
FOR DET ANDRE må jeg – som sagt – skynde meg sakte..
Og DET er jaggu lettere sagt enn gjort, fordi jeg er en sånn person som når jeg først har tenkt en tanke, skulle det helst ha skjedd i går..men den taktikken har ikke ledet meg dit jeg vil til nå – ergo – jeg prøver å se ting i et annet og nytt lys – og jeg akter å la idéene mine modnes for å se hvor fornuftige de er, før jeg kaster meg hodestups ut i noe nytt. 
Ojojoj..vanskelig – vanskelig, hehe =P

Så jeg er i alle fall kommet et skritt videre i tankeprosessen min – og det er at jeg har innsett at jeg kommer ikke til å bli boende her på hjemstedet mitt “for evig”. Til det er det alt for tungvindt og ensomt for den type menneske jeg er – så jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å flytte – men jeg lar ting få ta den tiden det trenger – og setter min lit til at når & hvor kommer når det skal.

Og i mellomtiden sysler jeg med mitt..har ikke vært de stor turene i det siste – men i neste uke legger jeg og søstersen ut på en laaaang kjøretur..da bærer det ned til Hedmark og hjemstedet til mamsen, for å hente opp en stein til grava hennes..det var nemlig et sterkt ønske fra hennes side om å få en naturstein – og aller helst fra hjemtraktene hennes..så yepp..da fixer vi det =D

Ellers er det ikke tvil om at kong Vinter er på full fart til oss, i alle fall her i nord..for her er utsikten jeg hadde til mårrakaffen i dag 😉 

 

 

 

Yupp-yupp..det var et lite livstegn fra denne kanten =) 

Ha en nydeligvakker torsdag da, alle dere flotte folkan der ute <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #oppdatering #tanker #grublerier #bestemmelser #foto #naturfoto #snø #nysnø 

13 kommentarer
    1. Vakker utsikt, og flotte bilder! 🙂
      Tror du er inne på noe vesentlig i det du skriver om å skynde seg sakte. Det er litt av det samme jeg føler på innimellom..får jeg en tanke, så vil jeg helst utføre det med en gang. Men noen ganger kan det nok være lurt å forberede seg godt både psykisk og med planer etc.
      Skal ta orda dine til etterretning i mitt eget liv! Takk. 🙂

    2. HeidiElise: Takk for det =) ..ja det har vært ei dyrekjøpt lekse for meg, i alle fall..så nå prøver jeg så godt jeg kan, hehe =) Godt at du fant fornuft i ordene mine, da <3

    3. Blir nok best resultater om man tenker seg litt om.. der det er mulig :)) Det ser jo fantastisk flott ut der Nord..men man må føle at det er det rette å bo der en bor ellers må man gjøre noen forandringer… Klem og fin kveld til deg <3

    4. annebe: Joda, det er nok best å klare å bruke fornuften i viktige avgjørelser.. 😉 Visst er det vakkert her..og jeg trives jo godt her..men innser at det må i så fall bli på en mer sentral plass, der man slipper å kjøre minimum en time for å finne nærmeste apotek, klesbutikk eller café 🙂 Takker, og en fin kveld til deg også <3

    5. Hmmm – det er nok lurt å skynde seg sakte, ja…. godt å tenke seg om innimellom… ikke så lett, syns nå jeg da! Det blir en lang, men viktig tur dere skal ut på! Spesielt, men godt å gjøre! Mange gode klemmer til deg <3

    6. De bildene så kalde ut ja..brrr..Du må ha lykke til med alt..og jeg skjønner at du har litt å tenke på… klem fra meg!

    7. Margrethe: ..lurt?..ja..lett?..nei..hehe =P Ja jeg ser frem til den turen med både glede og gru.. Takker for det, og klemmer i retur <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff ja..kan ikke si jeg gleder meg så veldig til den kalde tida som kommer – men,men.. Tusen takk for det =) Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg