NY UKE – SAMME KAMP

Heisann godt folk – og god mandag til dere.

Først vil jeg informere om at det blir ikke å komme noen ukesoppdatering fra meg i dag, og jeg vurderer å slutte helt med den..syns egentlig det ble litt smør på flesk for min del..

I skrivende stund, er klokka litt før 04.30 – og det er klin umulig å få sove..på sett og vis sier jeg heldigvis, for jeg er begynt å bli plaget med mareritt igjen..og i går natt, var jeg så høylytt i min “drømmeverden”, at søstera mi hørte meg..ikke noe hyggelig – men – jeg driver en del med drømmetydning, og vet både hvorfor jeg får disse marerittene – og hva det er underbevisstheta både prosesserer og prøver å fortelle meg. Så joda – de er for en god sak – men ikke noe hyggelig mens det står på, for jeg kjenner meg selv så godt, at jeg vet de blir ikke å forsvinne før jeg klarer å gjøre de endringene som trengs i livet mitt – så derfor sier jeg heldigvis at søvnen har uteblitt til nå..

Men jeg skal likevel prøve å legge meg igjen, og få noen timer på øyet. Jeg skal nemlig til byen (Harstad) senere i dag, sammen med søstera mi som skal til tannlegen..og da hadde det vært kjekt å være litt uthvilt, hehe =D

Ellers må jeg bare dessverre si at jeg fremdeles kommer til å bli mye fraværende her. Liker ikke å høres ut som ei nordnorsk surkefitte – men sannheta er at jeg kjemper en ganske så tøff, mental kamp for tida – som jeg har nevnt litt om tidligere – og frem til jeg finner ei fornuftig løsning på ting – som igjen har sammenheng med marerittene mine – blir det rett og slett for energikrevende å skulle få rabla ned jevnlige blogginnlegg.
Jeg deler endel bilder på Facebook-sida mi, og på Instagram – men ellers er det svært lite jeg foretar meg…latmakken lenge leve, hehe =P

Men – nå skal jeg som sagt prøve å legge meg nedpå litt igjen, og ønsker dere alle sammen ei riktig god, ny uke når dere står opp..og legger ved et lite glimt av kveldshimmelen, slik den var rett over hodet på meg i går kveld, da jeg satt ute på verandaen og stirra ut i evigheta 😉

 

 

#blogg #hverdagsblogg #søvnløs #søvnproblem #mareritt #sliten

7 kommentarer
    1. Når det er så fin himmel tror jeg ikke jeg hadde giddet å sove heller 😉 Nei, fra spøk til alvor, håper du får ordnet opp i det som plager deg 🙂 klem

    2. da håper jeg att du får litt blund på øya som gir kvile og lykke til i jakten på en bedre hverdag,det er ikke godt nåt ting ikke gir legemet fred og ro.
      Et vakkert bilde da,det skal du ha :))

    3. Wow..for et vakkert nordlys! Herlig..Du må ta vare på deg selv…og gjøre det du syns er best…så er bloggen her, om du har lyst og ork…Jeg syns mange ganger disse ukes oppdateringen også er smør på flesk..særlig når jeg leser mange av bloggene daglig..så har jeg jo sett det før…Ha en god ny dag, og håper og ønsker deg en flott dag og tid fremover! lykke til! klem fra meg!

    4. Nydelig kveldsbilde!
      Og du må ta den tiden du trenger. Jeg har det litt slik selv for tida og jeg skulle gjerne klart å tyde alle de rare drømmene jeg har…noe mareritt og noe kaos.
      Håper du finner ut av det etterhvert!
      God klem til deg! ♡

    5. Den kveldshimmelen skulle jeg så gjerne hatt over meg….. hmmm – ta vare på deg sjøl nå da! Du vet at jeg forstår………. Mange gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg