TENKE-TULL & KÅRE PÅ KAIA

Heisann og god lørdag,folkens..som kanskje noen av dere la merke til, var det bom stilt fra meg i går – både med innlegg utover dagens bilde, og kommentering/svare på kommentarer. Beklager, men gårdagen ble bare surr & jårr fra ende til annen..hovedsaklig bare en masse tenking og anna tull..
Vet ikke hvor mye jeg har lyst til å skrive om ting her inne – er kanskje litt for personlig av meg – men jeg er dessverre kommet inn i en helvetes periode, der jeg sliter noe enormt..og – for å være helt ærlig – dersom jeg ikke klarer å få tatt tak i forskjellige ting snart, blir det antageligvis til at jeg velger å flytte – igjen..og da blir det garantert fra nord-Norge..

Men – litt fikk jeg da styra med i går..var en liten tur på Sjøvegan med søstersen, svigerbrorsan, tantepia & lillebanet. Det tar normalt litt over en time å kjøre dit, men med den bilen til deres – som stoppa 9 ganger på tur bortover – tok det selvfølgelig litt lengre tid, hehe..forhåpentligvis får de fiksa den til uka.. =)

På Sjøvegan ble det litt shopping, og så var vi innom en koselig retrocafé som heter “Kåre på kaia”..etter det jeg har skjønt, er det visstnok et konsept som eierne drev på Kongsberg tidligere, da under navnet “Kåre Maloney”, før de flyttet nordover til hjemplassen hennes for noen år siden..kult var det i alle fall der =)

 

 

I dag skal jeg vel egentlig ikke gjøre så himla mye, annet enn å prøve å lufta hauet litt (for de som har fulgt meg – nei – haupina er enda ikke borte) og prøve å holde litt fokus på hvem, hva, hvor, hvordan og hvorfor..og kan ikke love at det blir så innmari mye mer livstegn fra meg den nærmeste tida..tar en dag om gangen =)

Ha en nydeligvakker lørdag videre, folkens – og god helg dersom jeg ikke får knødd meg til å lese alle innleggene deres =D

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #lørdag #oppdatering #tur #familietur #cafe #retro #retrocafe 

12 kommentarer
    1. Høres ikke bra ut! Håper du finner ut av det, og at ting bedrer seg. Ikke godt når livet er slik.
      Koselige bilder. 🙂
      Take care! God klem fra meg 🙂

    2. Dumt du har mye slikt å styre med om dagen..håper det “går seg til” på en bra måte :)) Bra du fikk til litt hyggelig i løpet av gårsdagen også da.. så skikkelig kult ut på den kafeen.. Sender deg en klem og gode ønsker <3<3

    3. annebe: Ja det er jo ikke mye hyggelig, da..men satser stort på at jeg finner ei løsning etter hvert.. Åh ja, den kafeen er skikkelig kul – bare synd den er så langt unna..eller kanskje det er bra, så jeg ikke ender opp med å være der hele tiden, hehe =) Tusen takk for det <3

    4. Uff så trist å høre! Høres kanskje ut som du skal ta deg en lang tur UT…og vekk…Ja er ikke rart hodepinen ikke slipper om du går å plages…Føler såå med deg, og håper ting ordner seg for deg! klem fra meg!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: ..vel – tror nok det hadde vært greit å komme seg litt vekk, ja..men må nok holde litt igjen, pga.økonomi..jeg og søstera mi skal på en lengre tur etter den 20 i denne måneden, for å hente stein til grava til mamsen..blir nok godt bare det, å komme seg vekk ei stund, så jeg får bruke “dautida” før vi drar til å prøve å rydde opp litt i litt av tingene..og håpe på at i alle fall hodepina gir seg =) Takker så veldig mye for det =) Klemz

    6. Håper du får orden på ting og tang, hvis ikke er vi glad for å få deg sørover 🙂 Den kafeen var kul da 🙂 Så koselig ut . Klemmer <3

    7. frodith: Takker..prøver så godt jeg kan her..men – som med alt – ting tar tid..dessverre =) Men takker for det, hehe =P Javisst var den både kul og koselig =) Klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg