FJÆRA-FANGST

Etter frokost i dag (som ble inntatt på verandaen som vanlig 😉 fant jeg ut at haupina eller ikke, jeg orka ikke sitte inne i det gode været, så jeg hyra på meg og tusla meg en tur ned til havet, og fulgte fjæra et godt stykke bortover.
Er jo mye man kan ta bilder av, og her er et lite glimt av det jeg “fanga” i fjæra i dag =D
 

Maneter er nå ganske kule, da.. =D

..kan jo gå for å være et hjerte dette, da..?

..og enda et hjerte..eller?

 

 

 

Var ganske mye vind ute i dag – så det var ikke helt enkelt å holde mobilen stødig nok til å få supergode bilder – men jeg tenker som så, at noen mindre gode, er bedre enn ingen i det hele tatt 😉

Ha en riktig så god dag videre, alle sammen <3
 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #tur #friskluft #fjæra #friluftsliv #kosetur 

28 kommentarer

Siste innlegg