DYPDYKK I ARKIVET

Heisann-hoppsann i kveldinga, folkens..må bare innrømme at jeg har vært ekstremt lat i det siste..og i dag kom jeg meg ikke opp av senga før laaaangt utpå dagen..våken? Ja!!..men gadd ikke stå opp. Hvorfor? ….hmmm!! Ja si det..var bare så innmari godt og varmt under der, og siden haupina enda er til stede, brukte jeg det som ei god unnskyldning for å beholde både pysjen og dyna lenge-lenge, hehe =P

Men – jeg kom meg nå opp etter hvert, da..og har vel brukt dagen bare til latskap og jårr..og det blir det jo ikke mye innlegg ut av. Derfor fant jeg ut at jeg skulle dykke litt i arkivet mitt, og vise dere en del gamle bilder. Noen kan det hende dere har sett før – og ett har et gammelt vannmerke – men pyttsann..her er de i alle fall =D

Mjøsundbrua i tåke =) (brua over til øya mi 😉

Frost..

..og litt mer frost =)

 

Nesten fullmåne =)

 

Vakkert i månelyset <3

 

Fra en tur sammen med ei venninne og hunden deres – for en god del år tilbake =)

 

..og så meg, da..på samme turen, hehe =D

Og med det ønsker jeg alle dere flotte folkan en riktig nydeligvakker kveld videre =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #foto #fotografier #bilder #gamlebilder #bildearkiv 

12 kommentarer
    1. du er no såpass aktiv hele tiden att en slik sløvedag tenker eg du trenger innimellom,bare deilig det 🙂 vakre dypdykk i arkivet ditt,frostbildene ser ut som sukkertøystrø ,herlig

    2. Så godt at du klarer å slappe av og ta livet med ro..når kroppen ikke vil helt være på stell..håper hodet snart blir bedre og ønsker deg god bedring! Flotte bilder fra arkivet!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg prøver i alle fall så godt jeg kan..bare det ikke blir for ofte, hehe =) Tusen takk..satser på at det gir seg snart, nå =) Takk for det =)

    4. Etdiktomdagen: Tusen takk for det =) ..hmm..har nå aldri tenkt på det bilde som veggpryd-potensiale.. =D Takker så mye for det – hodet er ikke helt godt enda – men myyye bedre =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg