UTSIKTA OVER HEIA

Heisann folkens..blir bare et kjapt mini-innlegg fra meg i dag..og vet ikke hvor mye jeg klarer å få kommentert/svart på innlegg..

Sov faktisk utrulig lenge til meg å være..våkna ikke skikkelig til før klokka var nesten halv 11..jøssenavn, sier jeg bare..men det var steike godt, hehe =D

Ellers dro jeg ut en tur sammen med søstersen, tantepia & baby-gutten hennes, for å gjøre unna litt ærender..dvs, vi skulle først over til naboøya, og deretter til Sjøvegan – men bilen til søstera mi streika. Vi kom oss til naboøya – men ga opp å prøve å komme oss til Sjøvegan, og snudde når vi var kommet ca. halvveis. Hun har lenge hatt problemer med gasspjeldet på bilen, og fikk fiksa det nå på lørdag – men de fikk ikke bukt med feilen, så før vi kom oss hjem igjen, hadde svineriet stoppa 10 ganger..

Jaja..ikke mye å gjøre med det. De har nå tatt kontakt med mekanikeren, og må nå bare ta det derfra.. 🙂

Ellers har det vært en del kaos rundt ørene i dag..haupina har enda ikke gitt seg, og energien er ikke helt på det toppnivået den burde være..som da er grunnen for at det er liten aktivitet fra meg i dag. Så jeg slenger bare ut noen bilder nå, tatt på turen i dag..som viser litt av fjellet vi må over for å komme hjem 😉

På god tur oppover Heia (Klåpheia)

 

Flott utsikt mot bl.a Engenes utpå nesset til høyre..

 

..og Åndervåg mot venstre 🙂 Fremdeles badet i sol <3

 

Og så nedstigningen på andre sida..mot skyggenes dal..bokstavelig talt, da vi ikke har noe sol lenger på denne sida..

 

Men flott er det da, likevel 🙂 Her er det enda ei stund til vi er hjemme, da vi bor bortimot 2 km videre fra det nesset dere ser nesten midt i bildet 😉

 

Jepp-jepp..det var det for idag..ha en superdupergod kveld videre da, folkens 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #tur #biltur #natur #fjell #fjellovergange #utsikt #andørja #klåpheia 

6 kommentarer
    1. Ja da er det noe kroppen din prøver å si..når du klarer å sove så lenge…du må ha god bedring og ta det med ro nå da….flotte bilder! nydelig lys!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg