NYDELIG START PÅ DAGEN

Heisann og god søndag, folkens 🙂 
..mener ikke å skryte nå, altså..men vi har fremdeles et nydelig vær her i nord. Det regna litt i går, og natt til i går..men i dag våkna jeg til blå himmel igjen.

Så da fikk jeg gjort unna mårra-ritualene mine, jumpa i turklærne, stappa litt mat i sekken og traska meg ned i fjæra på bergene rett nedenfor her.

Da jeg kom ned i fjæra, var det en mini-sky som hadde begynt å snike seg over Årbostadtinden, men ellers var det kun eksosen fra et fly som “forstyrra” den blå himmelen rett over meg =)

 

Jeg traska litt rundt og sanka ved, fikk i gang bålet og leita frem maten fra sekken..

 

..og snart var kaffen på kok og et par skiver med hvitost klargjort til steking =)
(..joda..de er der..der nede i venstre hjørne ser du litt av den ene, hehe 😉

 

Etter at frokosten var fortært, og jeg var ferdig med å lese et par kapittel i frokost-boka mi, ble jeg bare sittende å nyte utsika..
..både nedover..

 

..og utover =D Nå var det begynt å samle seg en god del skyer i nord..

 

..og etter hvert var det kommet sigende litt flere skyer rett over hodet mitt – men været ser ut til å holde, det..i allefall enda =D

 

Så jeg har absolutt ingen grunn til å klage – hadde en nydelig start på dagen min – og akter å nyte resten av den til fulle =D

Ha en riktig god søndag da, folkens..og husk å ta vare på dere selv og hverandre <3 =)

 

#blogg #søndag #høstdag #søndagsfrokost #bål #bålmat #kaffe #bålkaffe #tur #friluftsliv #natur #fjæra #fjell #hav #koselig #nyterdagen 

20 kommentarer

Siste innlegg